Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@04:20:09 GMT

فشار استراماچونی باعث جدایی‌ام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۱۷۴۵

فشار استراماچونی باعث جدایی‌ام شد

لوسیو، مدافع برزیلی و سابق اینتر درمورد دلایل جدایی از این تیم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوسیو که یکی از ارکان مهم فتح سه گانه اینتر در سال 2010 بود، دو سال بعد و با انتقالی جنجالی راهی یوونتوس شده و نزد هواداران اینتر منفور شد. اما لوسیو که اخیرا از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، مدعی شد علاقه ای به این انتقال نداشته و مجبور به جدایی از اینتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوسیو گفت: انتقال به یوونتوس؟ وضعیت سختی برای من پیش آمده بود. من نمی خواستم اینتر را ترک کنم و قصد داشتم به کارم در این تیم ادامه دهم. سرمربی اینتر تغییر کرد و آندره آ استراماچونی هدایت تیم را بر عهده گرفت. او و مارکو برانکا فشار زیادی به من و مدیر برنامه ام وارد کردند.

به یاد می آورم وقتی در برزیل در حال سپری کردن تعطیلات بودم، هر 15 دقیقه برانکا و به دنبالش دیگر ارکان باشگاه اینتر با من تماس گرفته و دائما به من می گفتند، تو باید بروی، باید باشگاه دیگری پیدا کنید. وضعیت دشواری بود.

پیدا کردن تیم در آن مقطع کار آسانی نبود. در ادامه و زمانیکه در برزیل بودم، مدیر برنامه ام در مورد یوونتوس با من صحبت کرد. من نمی خواستم به این تیم بروم. اما دو یا سه روز به پایان بازار نقل و انتقالات مانده بود، بنابراین من این پیشنهاد را قبول کردم. اما من اشتباه کردم و این خیلی واضح است، در واقع من بعد از شش ماه یوونتوس را ترک کردم و احساس خوبی در آنجا نداشتم، اما شرایط فوتبال اینگونه است.

دوران حضور رافا بنیتس؟ او وقتی سرمربی اینتر شد می خواست همه چیز و تیمی که مورینیو ساخته بود را تغییر دهد. بنیتس در طول تمرین سر بازیکنان فریاد می زد و می گفت اشتباه می کنید. ما بین خودمان می گفتیم، اگر همه چیز خیلی اشتباه است، پس چطور ما قهرمان لیگ قهرمانان، اسکودتو و کوپا ایتالیا شدیم؟"

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استراماچونی لوسیو فوتبال اینترمیلان یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • اشتباه قند خونی درباره دیابت
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • (ویدیو) شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟