Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدحسن نبوی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران کاشانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در سطح استان اصفهان ۲۸ ناحیه مقاومت بسیج وجود دارد که در حوزه‌های برادران و خواهران فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت ابراز داشت: از هر ناحیه یک پایگاه بسیج خواهران و یک پایگاه بسیج برادران انتخاب و به مرکز استان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج محلات و مساجد سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه از کل پایگاه‌های بسیج نواحی سطح استان در نهایت ۱۰ پایگاه خواهران و ۱۰ پایگاه برادران انتخاب شد، تصریح کرد: در انتخای اجرای طرح اسوه پایگاه های بسیج از بین پایگاه‌های انتخاب شده در حوزه برادران یک پایگاه و در حوزه خواهران نیز یک پایگاه انتخاب و به تهران برای رقابت با دیگر پایگاه‌های منتخب سراسر کشور معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه فرمانده سپاه و رئیس سازمان بسیج خود از داوران طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت سراسر کشور بودند، خاطرنشان کرد: در انتهای اجرای این طرح و با داوری انجام شده دو پایگاه مربوط به حوزه خواهران و برادران از استان اصفهان که به مرحله کشوری راه یافته بودند به عنوان برترین پایگاه مقاومت در سطح سراسر کشور معرفی شوند.

سرهنگ نبوی با بیان اینکه در حوزه برادران یکی از پایگاه‌های شهر اصفهان موفق به کسب این مقام شد، اذعان داشت: در حوزه خواهران نیز پایگاه مقاومت کوثر نبی با فرماندهی سرکار خانم پوستکار توانست به عنوان بهترین پایگاه مقاومت بسیج سراسر کشور در حوزه خواهران معرفی شود.

وی مسجد محوری، محله محوری، فعالیت‌های اجتماعی و جهادی، برنامه های فرهنگی و مذهبی و غیره را از جمله شاخص‌های انتخاب بهترین پایگاه‌های مقاومت در طرح اسوه دانست و بیان داشت: با وجود اینکه پایگاه مقاومت بسیج کوثر نبی کاشان دارای ساختمان مناسب نیست ولی بهترین خدمات فرهنگی و اجتماعی و غیره در این پایگاه ارائه می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی شاخص فرهنگی و اجتماعی هشت سال دفاع مقدس قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پایگاه های مقاومت حوزه خواهران پایگاه مقاومت مقاومت بسیج سراسر کشور یک پایگاه کوثر نبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

دیگر خبرها

  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری