Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن ۳۸ ساله‌ای در شهر حسن آباد یاسوکند بیجار به دلیل نگرفتن پول خون بهای پدرش، مادر خود را به قتل رساند.

رییس پلیس آگاهی اظهار داشت: ساعت ۱۰ صبح مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ فوت مشکوک یک پیرزن ۸۱ ساله را در حسن آباد بیجار به پلیس گزارش کرد و ماموران با حضور در محل و مشاهده برخی آثار ضرب و شتم در بدن مقتول تحقیقات خود را در خصوص علت مرگ آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروان محسن گل زردی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر خانواده از سال‌های قبل با مادرش دچار اختلاف و مشکل بوده است به همین خاطر وی فراخوانده شد که در ابتدا سعی داشت با داستان سرایی تحقیقات پلیس را منحرف کند.

وی افزود: قاتل در ادامه اعترافات خود اظهار داشت سال‌ها پیش پدرش را در حادثه‌ایی از دست داده و بدنبال آن خون بهایی (دیه) به خانواده ما تعلق گرفت که مادرم بدون اطلاع من همه پول را به حساب برادرم که در تهران ساکن است، واریز کرد.

رییس پلیس آگاهی بیجار یادآور شد: دختر در اعترافاتش آورده بارها از مادرم خواستم مبلغی برای گذراندن زندگی و آینده ام از این پول بدهد اما او از این کار امتناع می کرد که امروز درگیری ما به همین دلیل بالا گرفت که از روی پله هولش دادم.

وی گفت: این زن جوان سپس با ضربات پی در پی سر مادرش را به دیوار کوبیده و پس از اطمینان از فوت او، صحنه را از خون های ریخته شده پاک و لباس‌های مادر را تعویض کرده و پس از آن به اورژانس اطلاع داده و وانمود کرده از پله سقوط کرده است.

سروان گل زردی تاکید کرد: پس از تحقیقات تکمیلی قاتل بودن این فرد برای پلیس به اثبات رسید و دختر جوان با حکم مقام قضایی تحویل زندان سنندج شد و پرونده برای صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی پلیس ضرب و شتم قاتل سقوط زندان اخبار حوادث پول قتل مادر خون حسن آباد عکس فیلم دختر مرد زندگی تلگرام زن حوادث تهران اخبار تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر