Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مرتضی بانک در مراسم بهره‌برداری از این سامانه، با اشاره به اینکه این دستگاه از محل اعتبارات داخلی سازمان منطقه آزاد اروند به‌ارزش 200 میلیارد ریال ساخته شده است، اظهار کرد: این دستگاه ایکس‌ری مدل (x-ray- gahtri) قادر است در یک ساعت حداقل 120 کامیون و روزانه 1500 کامیون را اسکن و اطلاعات آنها را به اپراتورها منعکس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه این دستگاه ایکس‌ری توسط متخصصان وزارت دفاع کشورمان ساخته شده است ادامه داد: این ایکس‌ری پرسرعت، پلاک‌خوانی و کانتینرخوانی را توسط دوربین انجام می‌دهد که با نصب این تجهیزات، گمرک مرز تجاری شلمچه، مجهز به ایکس‌ری کامیونی پیشرفته شد و مشکلات موجود در حوزه قاچاق کالا و مواد مخدر و عبور کالا از مبادی رسمی برطرف خواهد شد.

به گزارش تسنیم، بندر خشک شلمچه بزرگترین بندر خشک تجاری کشور است که سالانه بیش از یک میلیارد دلار کالا و خدمات از این مرز به بزرگترین شریک تجاری کشورمان یعنی عراق صادر می‌شود.

در آیین بهره‌برداری از این پروژه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و معاونین و مدیران دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور داشتند.

بزرگترین و مجهزترین ایکس‌ری کامیونی پیشرفته کشور در مرز شلمچه از امروز فعالیت خود را در نقطه صفر مرزی ایران و عراق آغاز کرد.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ایکس ری کامیونی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد