Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@08:45:07 GMT

عملیات پروژه سبزمیدان نباید متوقف شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۲۲۰۱

عملیات پروژه سبزمیدان نباید متوقف شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری که در سالن امام علی (ع) استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه امروز بعد از قول‌های زیادی که در راستای اجرای پروژه سبزه‌میدان داده شده است، توقف این پروژه به هیچ وجه جایز نیست، افزود: شهروندان باید در جریان امور اجرای این پروژه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه قول‌هایی که در خصوص پروژه سبزه‌میدان به مردم داده شده است، باید عملی شده و شهروندان در جریان اجرای این پروژه تاثیرگذار قرار گیرند، تصریح کرد: بی‌تردید برای اجرای چنین پروژه‌ای باید تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرد که یکی از این تمهیدات، بحث پارکینگ است که باید به درستی دیده شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه با اجرای پروژه سبزه‌میدان، موضوع مهمی که در ذهن همه تداعی می‌شود، بحث ترافیک این منطقه است، ادامه داد: برای اینکه بتوان روند روشنی را در اجرای این پروژه طی کرد، بهترین کار این است که نمایندگان بازاریان و کسبه در جلساتی که به همین منظور تشکیل می‌شود، حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به‌موقع در خصوص طرح سبزه‌میدان می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات پیش روی این پروژه را مرتفع کند، اظهار کرد: یکی از اولویت‌هایی که معتقدیم باید در اجرای این طرح بزرگ لحاظ شود، بحث زمان‌بندی اجرای پروژه بوده و کارها نیز باید بر اساس زمان‌بندی انجام شده صورت گیرد.

حقیقی با تاکید بر اینکه بازاریان و کسبه پیش از اجرای این طرح در این منطقه حضور داشته و بعد از اجرای آن نیز حضور خواهند داشت و باید در جریان امور قرار گیرند، بیان کرد: جلساتی که به همین منظور برگزار می‌شود باید خروجی کاملاً کارشناسی شده داشته باشد، در غیر این صورت نتیجه‌بخش نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بحث پارکینگ یکی از موضوعات مهم در اجرای پروژه سبزه‌میدان به‌شمار می‌رود، افزود: این‌گونه نباشد که ابتدا همه تمرکزمان بر روی پروژه بوده و بعد از اتمام آن، تازه به فکر جانمایی برای پارکینگ‌ها باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام علی ذهن کارشناسی عملیات پروژه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اجرای پروژه سبزه میدان اجرای این پروژه قرار گیرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی آغاز احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد به طول سه کیلومتر و ۲۰۰ متر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مراسم کلنگ‌زنی احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد امروز صبح با حضور مسئولان شهری و شهرستانی شروع و کلنگ‌زنی شد.

اجرای این پروژەی مهم عمرانی و ترافیکی در راستای تسهیل در تردد شهروندان با هدایت به مسیرهای احداثی توسط شهرداری مهاباد حائز اهمیت است که یکی از شیوه های موثر برای حل مشکل ترافیک در شهر مهاباد ایجاد رینگ ارتباطی در دسترسی به مناطق مختلف شهر است که با اقدامات اخیر مدیریت شهری در احداث چندین کمربندی دسترسی این مشکل حل خواهد شد.

احداث این کمربندی از آپارتمانهای ٤٨٠ واحدی فجر آغاز و تا میدان جدیدالاحداث در بالادست شهرک فجر به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و از محل میدان احداثی به طرف میدان نور (پیام نور) به طول هزار متر خواهد بود که شهرک فجر و سیدآباد را به منطقه بهارستان وصل می کند.

همچنین از محل میدان احداثی بالادست شهرک فجر بە طرف شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر خواهد بود که مناطق شرقی شهر از جمله بهارستان، شهرک فجر، سیدآباد و زمین‌های شهرداری را به کوی دانش در شهرک کارمندان متصل خواهد کرد.

کد خبر 749492

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران