Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:22:08 GMT

سومین جشنواره عکس «خوشه» به ایستگاه پایانی رسید 

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۲۳۸۲

سومین جشنواره عکس «خوشه» به ایستگاه پایانی رسید 

سومین جشنواره عکس خوشه با عنوان از مزرعه تا سفره با معرفی برگزیدگان در خانه هنرمندان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم اختتامیه سومین جشنواره عکس خوشه  با عنوان از مزرعه تا سفره عصر امروز دوشنبه ۱۴ بهمن با حضور یزدان سیف، معاون وزیر صنعت، معدن  و تجارت و جمعی از معاونان و مدیران  شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، مجابی، معاون وزیر جهاد کشاورزی، عبداللهی، معاون وزیر بهداشت، دست اندرکاران صنعت آرد و نان و جمعی از  شرکت کنندگان در این جشنواره در خانه هنرمندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سید محمدتقی طباطبایی، مشاور فرهنگی و رسانه و روابط عمومی  شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران درباره اهداف برگزاری جشنواره عکس"خوشه"گفت: هدف از برگزاری جشنواره عکس "خوشه" فرهنگ سازی در حوزه تولید و مصرف نان است.

وی با اشاره به افزایش سه برابری شرکت کنندگان و تعداد عکس های رسیده به جشنواره عکس خوشه اظهار کرد:  تعداد عکس های رسیده به جشنواره و همچنین تعداد  شرکت کنندگان باعث دلگرمی ما شد، در این دوره  از جشنواره ۹۰۰ شرکت کننده در چهار بخش و یک بخش نوجوانان زیر ۱۵ سال  با هزار عکس حضور دارند. 
در ادامه این مراسم کلیپی از مراحل مختلف جشنواره "از مزرعه تا سفره" پخش شد .
سپس  خانمحمدی، رییس اصناف نان حجیم با اشاره به مشکلات صنف نان‌ گفت: در کشور کارهای اساسی برای نان انجام دادیم و مشکلات اساسی در حوزه نان وجود دارد که با کمک بزرگان این صنف باید مشکلات مرتفع شود، اگر می خواهیم حال خودمان و حال نان کشورمان خوب باشد باید زیر ساخت های نان را درست کنیم  و یکی از راه های اصلاح زیر ساخت های نان فرهنگ سازی  است و تولید کننده  و مصرف کننده نان باید فرهنگ تولید  و مصرف صحیح نان را داشته باشد،  در حوزه نان بیشتر از این جشنواره باید فرهنگ سازی کرد، رسانه ملی در این حوزه کم کاری کرده است .
در ادامه این مراسم گروه موسیقی "دنگ دنگ"قطعاتی را اجرا کرد .

در ادامه این مراسم مجابی، معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز خواستار  یکسان سازی نرخ آرد  شد و بر ادامه دار بودن جشنواره عکس خوشه برای فرهنگ سازی در تولید و مصرف نان تاکید کرد و گفت:  باید موزه نان غنی تر شود و از آثار برگزیده جشنواره عکس خوشه در  آن استفاده کرد .
یزدان سیف، معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: ما با برگزاری جشنواره عکس خوشه می توانیم فرهنگ تولید و مصرف نان را نهادینه کنیم‌، باید از همین روز اختتامیه سومین جشنواره خوشه مقدمات چهارمین دوره آن را آغاز کنیم‌.
عبداللهی، معاون وزیر بهداشت نیز برگزاری جشنواره عکس خوشه را  اقدامی مناسب در کمک به  فرهنگسازی برای سلامت نان عنوان کرد و گفت: نقش نان در سلامت مردم یک نقش بسیار مهم است ، برگزاری جشنواره ها و کارگاه های آموزشی که به بهبود کیفیت تولید و مصرف نان کمک می کند امری مهم است که به آن برای سلامت مردم نیازمند هستیم.
 سپس برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف  با داوری افشین شاهرودی، حسن غفاری و مسعود زنده روح کرمانی معرفی شدند.
در بخش نوجوانان زیر ۱۵ سال نسترن قاسمی، مریم باقری و هستی بیات به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.
در بخش عکاسی با موبایل نیز محدثه لطیفی، جمشید فرج وند فردا و کیوان جعفری به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.
در بخش تک عکس نیز سید مهرداد شریفی، علیرضا رحمانی و طاهره روح بخش زمین به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.
در بخش مجموعه عکس نیز ابراهیم‌ جامعی با مجموعه عکسی از سیل خوزستان به عنوان برگزیده معرفی شد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ایام الله دهه فجر ایام دهه فجر معامله قرن اردبیل انقلاب اسلامی طرح معامله قرن نماز جمعه جشنواره خوشه نان عکاسی برگزاری جشنواره عکس ادامه این مراسم سومین جشنواره عکس جشنواره عکس خوشه مزرعه تا سفره تولید و مصرف نان شرکت کنندگان فرهنگ سازی معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند

فرماندار شادگان گفت: مردم شهرستان شادگان تا عادی شدن شرایط از مصرف برق بی‌رویه خودداری کنند.

جمال صالح‌زاده شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد و ایستگاه اصلی شادگان دچار مشکل شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط از طریق یک خط از ایستگاه بندر امام خمینی (ره) برخی مناطق شهر برق دار هستند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مردم شادگان تا رفع مشکل در مصرف برق صرفه جویی کنند ادامه داد: باید توجه داشت که با تکمیل ظرفیت ترانس ایستگاه بندر امام خمینی(ره)،برق شهر به طور کامل قطع می شود.

صالح‌زاده بیان کرد: گروه‌های فنی برق منطقه جنوب در حال نصب مجدد پایه‌های برق هستند تا در کمترین زمان ممکن، برق شهر به شرایط پایدار برگردد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • قصاب غزه در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد