Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، دراین مراسم مهندس رزاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدا بالاخص شهید سردار قاسم سلیمانی، گفت: امروز کشورمان، ایران در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته است و شرکت نفت ایرانول با توجه به نقش و جایگاه ویژه خود در اقتصاد کشور و بالاخص صنعت روانکار می‌تواند با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای گام‌های موثری در جبهه اقتصادی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری دربیانیه "گام دوم انقلاب" افزود: بر اساس این بیانیه بایستی از ظرفیت‌های بالقوه و مغفولی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی وجود دارد به نحو احسن استفاده شود و شرکت نفت ایرانول ضمن شناسایی ظرفیت‌ها تمام تلاشش ر ا برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، بالابردن ظرفیت‌های تولید و فروش و کاهش خام فروشی به کار خواهد گرفت.
رزاقی همچنین تصریح کرد: ایرانول با در اختیار داشتن پالایشگاه روغن سازی در آبادان و تهران و شرکت روانکاران احیا سپاهان در اصفهان ظرفیت و پتانسیل این را دارد که بتواند یکی از بزرگترین مجموعه‌ها در عرضه و تولید محصول نهایی در کشور باشد.   مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیروی انسانی فعال و متعهد را مهم‌ترین و جدی‌ترین سرمایه شرکت نفت ایرانول عنوان کرد و گفت: مجموعه نیروی انسانی ایرانول بسیار خوب، قوی و کارآمد و دلسوز و متعهد است و ان‌شاالله با کمک شما کارکنان، جایگاه ایرانول را در مسیر صعود نگه خواهیم داشت.
در ادامه این مراسم از بازنشستگان این شرکت تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است؛ در یوم الله ۱۲ بهمن، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول به اتفاق جمعی از کارکنان و مدیران با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qqx خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پالایشگاه روغن سازی ایرانول پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهن دژ در غالب تحقق شعار دولت سیزدهم برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، اجرا شد.
کریمی افزود: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است.
وی ادامه داد: چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:ا ین طرح با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی