Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:18:44 GMT

لیورپول و یورگن کلوپ؛ در مسیر جاودانگی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۲۵۹۰

لیورپول و یورگن کلوپ؛ در مسیر جاودانگی

لیورپول با یورگن کلوپ در آستانه رکوردشکنی هایی تاریخی در لیگ برتر هستند.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا بعد از پذیرش شکست 0-2 مقابل تاتنهام و افزایش فاصله به 22 امتیاز با لیورپول گفت: "ما باید قبول کنیم لیورپول این فصل به مقام قهرمانی دست می یابد."

 

لیورپول این فصل عملکرد درخشانی داشته و 24 پیروزی و یک تساوی در هفته بیست و پنجم و کسب 73 از 75 امتیاز باعث شده آنها فاصله کوتاهی تا کسب اولین قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال انگلیس از سال 1990 داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما یورگن کلوپ از سر داده شدن شعار "ما در لیگ قهرمان خواهیم شد" در آنفلید چندان رضایت نداشته و گفت: "شما می توانید چنین سرودهایی را بخوانید، من چیزی را به شما دیکته نخواهم کرد و شما حق دارید رویاپردازی کرده و جشن بگیرید ... اما ما جایی در این مهمانی ها نخواهیم داشت. ما باید فقط تلاش کنیم و پیروز شویم."

 

اگر لیورپول در شش دیدار از 13 بازی بعدی پیروز شود، بدون توجه به عملکرد رقبا قطعا قهرمان خواهد شد. اگر پیروزی در پنج دیدار بعدی شامل (نورویچ، وستهم، واتفور ، بورنموث و اورتون)  حاصل شود، لیورپول می تواند در تاریخ 21 مارس و در دیدار مقابل پالاس در آنفیلد پیش چشم هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد.

 

 

100 امتیاز و 32 پیروزی منچسترسیتی در فصل 18-2017 و فصل بدون شکست آرسنال در فصل 04-2003 اهداف بعدی مرسی سایدی خواهد بود. هیچ تیمی در این مقطع از فصل در تاریخ صد ساله فوتبال انگلیس که در سال 1888 آغاز شده بود، 22 امتیاز با تیم دوم فاصله نداشته است. منچستر یونایتد تحت هدایت سر الکس فرگوسن در فصل 01-2000 و پپ گواردیولا با سیتی در دو فصل قبل، پنج بازی مانده به پایان قهرمان شدند و حالا کلوپ این رکوردها را نیز می خواهد.

 

12 امتیازی که یونایتد در فصل 95-1996 جبران کرده و بالاتر از نیوکاسل قهرمان شد، بزرگترین بازگشت تاریخ لیگ برتر بوده و هیچ تیمی فاصله 22 امتیازی را جبران نکرده است؛ پس غیرممکن است لیورپول این فصل قهرمان نشود.

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه این توافق توسط هیچ یک از باشگاه‌ها علنی نشده اما تقریبا قطعی شده که همه چیز آماده است تا آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در آنفیلد شود.

او در کنفرانس مطبوعاتی امروزش با سوالاتی درمورد آینده و احتمال پیوستن به لیورپول صحبت کرد. اسلوت به خبرنگاران گفت:"فکر می‌کنم بهتر است تا تمام پاسخ‌های مربوط به این سؤالات را در پایان فصل بدهم. چون من هنوز در اینجا به فاینورد تعهد دارم و لیورپول نیز همچنان مشغول کار خودش است."

اسلوت در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر می‌توان انتقال او به لیورپول را تبریک گفت یا نه، پاسخ داد:"شما همیشه می‌توانید به من تبریک بگویید، اما بهتر که در پایان فصل و وقتی واقعا رسمی شد، این کار را انجام دهید."

اسلوت به شوخی گفت که اگر روزنامه‌نگاران فقط در مورد لیورپول سوال کنند، به یک کنفرانس مطبوعاتی "ناخوشایند" تبدیل می‌شود اما او تایید کرد که "اطمینان دارد" این معامله تکمیل می شود.

این مربی 45 ساله گفت:"هنوز هیچ توافقی به صورت رسمی وجود ندارد و اینجا با نشان فاینورد روی لباسم نشسته‌ام، بنابراین قصد این است که سوالات درباره فاینورد باشد، اما به هر حال شما خبرنگاران تلاش خواهید کرد. هنوز اطمینان دارم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت، اما واقعاً نمی‌توانم پاسخ بیشتری بدهم."

دیگر خبرها

  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد