Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال شرایط خوبی پیدا کرده است. سه پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر آبی‌پوشان را به شرایط مناسبی رسانده است. در این میان مجید نامجومطلق مربی بی‌حاشیه استقلال تأکید دارد تیم هنوز هم برای بهتر شدن فضا دارد. آقامجید همچنین معتقد است جدال با پرسپولیس مهم است، ولی فینال لیگ برتر نیست.   اخبار ورزشی- کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال این طور مقتدرانه استارت بزند، ولی نمایش تیم شما خیره‌کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور این اتفاق افتاد؟

خودتان شاهد بودید که در روز‌های قبل از آغاز پلی‌آف به خاطر برف شدید تهران حتی زمین مناسب برای تمرین هم نداشتیم، ولی انصافاً بعد از لطف خدا، تلاش و حرفه‌ای‌گری بچه‌ها کمک‌حال‌مان شد. ما حتی ۸ روز دیرتر از زمان مقرر کارمان را شروع کردیم و باتوجه به پرواز‌های متوالی و دیدار‌های فشرده، فعلاً همچنان در حال ریکاوری هستیم و هنوز نتوانسته ایم به‌طور جدی وارد بحث بدنسازی شویم، ولی واقعاً خوشحالیم که شرایط‌مان این‌طوری شد.   البته عده‌ای گفتند الریان آن تیم قدرتمند فصول قبل نبود.
الریان قدرتمند نبود؟ نه. اصلاً قبول ندارم. همین الریان شنبه‌شب الدحیل را که صدرنشین لیگ ستارگان قطر است، شکست داد. الریان ۵، ۶ بازیکن خوب و گرانقیمت خارجی داشت. همین «یاسین براهینی» را با کلی پول از پورتو خریده بودند. الریان تیم بسیار خوبی بود، اما استقلال موتور این تیم قدرتمند را از کار انداخت و یک برد مقتدرانه کسب کرد.   خیلی‌ها می‌گویند رمز موفقیت تیم شما این بوده که ساختمان ساخته شده توسط استراماچونی را خراب نکردید.
دقیقاً. بار‌ها هم من و هم آقای مجیدی تأکید کرده‌ایم که نمی‌خواستیم و نمی‌خواهیم ساختار خوبی که توسط آقای استراماچونی پایه‌گذاری شده را خراب کنیم. ما ساختمان ساخته شده توسط مرد ایتالیایی را خراب نکردیم. طبیعی است که هر مربی تفکرات خودش را دارد و کار را با اندیشه‌های خودش جلو می‌برد، ولی این بدان معنا نیست که هرچه از قبل بوده را خراب کنیم.   برسیم به جدال با پرسپولیس. نبودن شیخ دیاباته به استقلال لطمه نمی‌زند؟
بدون‌شک شیخ دیاباته بازیکن مؤدب و محبوبی است که در طول فصل کمک‌حال‌مان می‌شود، ولی برای جدال پنج‌شنبه احتمال حضورش در میدان کم است. البته شک نکنید ما در استقلال مهاجمانی داریم که می‌توانند جای خالی شیخ دیاباته را برای‌مان پر کنند.   راستی بازی پنج‌شنبه فینال لیگ برتر است؟
... (مکث می‌کند)، ببینید، این بازی خیلی مهم است. همه هم قبول داریم که مهم است، ولی من این مسابقه را به چشم فینال لیگ نمی‌بینم، چون فارغ از هر نتیجه‌ای دیدار‌های زیادی تا آخر فصل باقی مانده و نمی‌توان گفت برنده جدال پنج‌شنبه حتماً قهرمان لیگ برتر می‌شود. پرسپولیس و هوادارانش بسیار محترم هستند، ولی ما پنج‌شنبه به نیت برد وارد زمین می‌شویم و با پیروزی مقابل این تیم راه قهرمانی‌مان هموار می‌شود. البته باز هم می‌گویم هیچ تضمینی وجود ندارد که برنده بازی استقلال- پرسپولیس حتماً قهرمان لیگ شود، ولی نتیجه آن در تعیین قهرمان کاملاً مؤثر است.   شجاع خلیل‌زاده محروم شد. این مسئله چقدر به استقلال کمک می‌کند؟
همه بازیکنان پرسپولیس محترم هستند، ولی ما براساس تاکتیک تیم روبه‌رو برنامه‌ریزی می‌کنیم نه به‌خاطر بودن یا نبودن بازیکنان.   استقلال طی ۲ بازی قبلی خود مقابل پرسپولیس پنالتی خراب کرده، اگر پنج‌شنبه صاحب پنالتی شوید، تکلیف چه می‌شود؟
حتماً برای این قضیه هم فکر کرده‌ایم و تا روز بازی مشخص می‌کنیم اگر پنالتی شد، چه کسی پشت توپ قرار بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس مجید نامجو مطلق دربی ۹۲ شیخ دیاباته فینال لیگ پنج شنبه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان

به گزارش همشهری‌آنلاین، با وجود همه تردیدهایی که این چند روز در مورد صلاحیت فنی اوسمار ویرا برای هدایت پرسپولیس به‌وجود آمده، او هنوز جای دفاع زیادی دارد. نمایش پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی فاجعه‌بار نبود؛ به هر حال فوتبال زیبایی دیدیم که در آن اراده و میل و اشتیاق شگرف میزبان منجر به خلق شگفتی و حذف سرخپوشان شد. بازی با سپاهان هم سخت است. هزار بار سخت است. اینکه تماشاچی آمده، استقلال امتیاز داده و پرسپولیس با برد می‌توانست صدرنشین شود هم دلایل کافی نیستند برای اینکه فکر کنیم این مسابقه آسان بود و قرمزها حتما باید برنده می‌شدند. بالاخره تیم رقیب کلی ستاره دارد و از فشار کورس قهرمانی هم معاف بود، بنابراین رقابت با چنین تیمی ساده نیست و نمی‌شود پرسپولیس را بابت مساوی ملامت کرد. مشکل اوسمار اما جای دیگری است؛ آنجا که گاهی به‌نظر می‌رسد او در مهار و کنترل پرسپولیس پرستاره مشکل دارد.

موضوع فقط از کوره در رفتن بد موقع امید عالیشاه و کارت قرمزی که در بازی با سپاهان گرفت نیست. یک مورد اعتراض به تعویض از سوی عیسی آل‌کثیر هم در مسابقه با ملوان داشتیم که به هر حال پسندیده نبود. شاید اینطور جاها بیشتر از هر چیز دیگری جای خالی کریم باقری احساس شود. جایی که نقش اوسمار زیر سؤال می‌رود، برش‌هایی از بازی پرسپولیس است که در آن هرج‌ومرج به چشم می‌آید. در بازی با سپاهان به دفعات دیده شد تعدادی از بازیکنان این تیم توپ را برمی‌داشتند و به‌صورت انفرادی به سمت دروازه حریف حرکت می‌کردند. به‌طور مشخص تکروی‌های اوستون اورونوف بی‌پایان به‌نظر می‌رسد و با وجود آنکه این بازیکن از سطح کیفی بالایی برخوردار است، رغبت چندانی به بازی تیمی نشان نمی‌دهد. اینها ممکن است به پرسپولیس ضربه بزند. اگر قرار است اوسمار یک مربی بلندمدت برای پرسپولیس باشد، این مشکلات باید کمتر در تیم او به چشم بخورد. چنین تیم مهم و پرستاره‌ای نیاز دارد که رد پای یک مربی مقتدر در آن به چشم بخورد. آیا اوسمار چنین کاراکتری دارد؟

کد خبر 849290 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان