Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:03:38 GMT

هنرمندان نباید از بی اعتنایی ها ناامید شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۲۸۱۹

هنرمندان نباید از بی اعتنایی ها ناامید شوند

صرفه جو با بیان اینکه هنرمندان نباید از بی اعتنایی های احتمالی ناامید شوند گفت: اگر کسی قدر تلاش و هنر هنرمندان را نمی داند جای نگرانی برای هنرمندان ندارد بلکه عیب از افرادی است که بر برخی موضوعات واقف نیستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «کرم صرفه جو» شامگاه (دوشنبه ۱۴ بهمن) در آئین اختتامیه دومین جشنواره استانی تئاتر برنا که در تالار خورشید اندیمشک برگزار شد، قدرت نطق را یکی از بزرگترین نعمت های خداوند برشمرد و اظهار کرد: این قدرت به کلام نیست و در تمام اعضای انسان جاری می شود که هر کسی توانایی این کار را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی فرماندار اندیمشک افزود: هنرمندان باید هنر و قدرت نطق الهی را در خود به نمایش بگذارند و هنر تئاتر هم منطبق با این موضوع است که بیشترین قدرت را برای بیننده و شنونده ایجاد می کند.

 

وی با بیان اینکه هنرمندان نباید از بی اعتنایی های احتمالی ناامید شوند تصریح کرد: اگر کسی قدر تلاش و هنر هنرمندان را نداند جای نگرانی برای هنرمندان ندارد بلکه عیب از افرادی است که بر برخی موضوعات واقف نیستند.

 

«علی بازگیر» نیز ابراز کرد: دومین جشنواره تئاتر استانی برنا با هدف شناسایی استعدادهای جوان عرصه نمایش استان خوزستان، هم افزایی هنرمندان با یکدیگر و شناخت هنرمندان شاخص جوان و محرک و معرفی آنها به جامعه نمایشی در سال گذشته شکل گرفت و امسال نیز خوشبختانه با حضور ۲۰ گروه نمایشی به کار خود پایان داد.

 

دبیر جشنواره استانی تئاتر برنا اضافه کرد: ۳۵ اثر از همه شهرهای استان خوزستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و بعد از بازبینی آثار منتخب به اختتامیه این جشنواره راه پیدا کردند.

 

وی با اشاره به حمایت ها و همکاری مسئولان اندیمشک در رابطه با حوزه هنر عنوان کرد: اتحاد و همدلی میان مسئولان بسیار مهم و موثر است که ماه عسل و برآیند آن برگزاری جشنواره هایی از جمله برنا و لاله های سرخ خواهد بود.

 

بازگیر اضافه کرد: به منظور بالا بردن سطح علمی هنرمندان جوان و شرکت کننده در دومین جشنواره استانی تئاتر برنا، کارگاه های آموزش کارگردانی و بازیگری توسط سیاوش طیب طاهر دانش آموخته تئاتر استان خوزستان در سالن کنفرانس خانه هنر مجموعه تالار خورشید برگزار شد.

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ایام الله دهه فجر دهه فجر ایام دهه فجر انقلاب اسلامی مسجد نماز جمعه اردبیل اندیمشک فرهنگ و هنر کودک و نوجوان جشنواره استانی تئاتر برنا دومین جشنواره استان خوزستان ناامید شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت