Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی تخلفاتی صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به پرداخت وام‌های میلیاردی به افراد متعددی که اهلیت لازم را نداشته‌اند اشاره کرد.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: علاوه بر پرداخت وام‌های میلیاردی به افراد فاقد اهلیت در واگذاری شرکت‌های دولتی به آنها، افراد زیادی هم در جریان این واگذاری‌ها بوده‌اند که با وجود عدم بازپرداخت وام‌های قبلی و معوقات بانکی آنها مجدداً وام‌های میلیاردی به آنها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: در حال حاضر تیم کارشناسی هیأت تحقیق و تفحص در حال بررسی اهلیت کسانی است که شرکت‌های دولتی به آنها واگذار شده و این بررسی‌ها تا ابتدای سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

ابطحی خاطرنشان کرد: در جریان این بررسی‌ها هدف اول ما این است که اگر قانون ابهامی دارد و تفاسیر مختلف از آن صورت می‌گیرد قوانین اصلاح شود و در مواردی هم که تخلفات آشکار صورت گرفته موضوع برای رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع شود. 

وی در پایان گفت: با وجود در پیش بودن بررسی لایحه بودجه سال 99 در صحن و نیز تعطیلات عید نوروز کار هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی به گونه‌ای پیش می‌رود که گزارش آن تا نیمه اردیبهشت ماه جمع‌بندی خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وام های میلیاردی خصوصی سازی ابطحی خصوصی سازی شرکت های دولتی وام های میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد