Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادگان شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی در استان مأرب واقع در شرق این کشور، هدف حمله موشکی قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، پادگان «صحن الجن» متعلق به شبه نظامیان دولت مستعفی یمن در استان مأرب واقع در شرق یمن، دوشنبه شب هدف حمله موشکی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی در مأرب می‌گویند که این موشک به انبار مهمات در اردوگاه مذکور اصابت کرد که به دنبال ان، صدای انفجار مهیبی شنیده شده است.

انصارالله تاکنون مسئولیت این حملات را برعهده نگرفته است، و مشخص نیست که چه گروهی این حمله موشکی را انجام داده است.

طی هفته های اخیر، این چندمین باری است که اردوگاه‌های نظامی دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی در مارب، هدف حملات موشکی قرار می‌گیرند.

در تاریخ 30 دی ماه نیز اردوگاه نظامی «الاستقبال» متعلق به دولت مستعفی یمن در استان مارب (شرق صنعاء) هدف حمله یک فروند موشک بالستیک قرار گرفت که ر پی آن حدود 120 نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله موشکی دولت مستعفی یمن انصارالله یمن دولت مستعفی یمن منصور هادی شبه نظامیان حمله موشکی موشکی قرار قرار گرفت هدف حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • (ویدئو) حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات
  • فیلم/ حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی