Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی:حمل ‌و نقل دام بدون پلاک از ۱۵ بهمن ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می ‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،ک امیار دایهیم مدیرکل داپزشکی استان گفت : با توجه به ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بخشنامه ‌های ابلاغی در زمینه ممنوعیت بارگیری، حمل و تردد و کشتار دامهای بدون پلاک، تمام بهره‌ برداران شامل دامداران، دامپروران، چوبداران، صاحبان کشتارگاههای دام باید از حملِ هرگونه دامهای بدون پلاک خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : پیرو این قانون از ۱۵ دی ماه گذشته ممنوعیت حمل دامهای بدون پلاک بین استا‌نها اجرا در حال اجرایی شدن بود و در این مرحله در استان در صورت مشاهده حمل دامهای بدون پلاک، برابر قانون با افراد متخلف برخورد می ‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مبارزه با قاچاق کالا و ارز دامپزشکی دام زنده دامپزشکی آذربایجان غربی قاچاق دام حمل دام زنده آذربایجان غربی حمل دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است