Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم پدر خوانده، هنگام ورود به محل جشنواره آکادمی بفتا، بر روی فرش قرمز تعادل خود را از دست داد و بر روی زمین افتاد.

به گزارش شریان نیوز،آکادمی هنر‌های فیلم و تلویزیون بریتانیایی که با نام مختصر (BAFTA) شناخته شده، موسسه‌ای مستقل بوده و به پشتیبانی از توسعه و ترویج هنر بریتانیا فعالیت می‌کند. این آکادمی هرسال مراسمی برگزار کرده و در آن جایزه‌های زیادی در زمینه‌های مختلف به افراد و آثار شرکت کننده داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم امسال بفتا که روز یکشنبه ۲ فوریه برگزار شد آل پاچینو ۷۹ ساله بازیگر فیلم پدرخوانده معروف؛ به‌عنوان نامزد دریافت کننده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در نقش جیمی هافا (Jimmy Haffa) در فیلم مرد ایرلندی (The Irishman) حضور داشت. او درحالیکه بر فرش قرمز ورودی به آکادمی همراه با نامزدش، میتل دوهان، به آرامی قدم برمیداشت هنگام ورود به تالار مجلل آلبرت که از تالار‌های بزرگ و معروف بریتانیا است و مراسم در آن برگزار می‌شد، تعادلش را از دست داده و به زمین افتاد.

نامزد او که از این اتفاق بسیار شوکه شده بود به‌سرعت به همراه تیمی از پرسنل حاضر در محل به او کمک کرده و او را از زمین بلند کردند. آلپاچینو بلافاصله بعد از بلند شدن از زمین دوباره به حالت اولیه خود بازگشت و با تکان دادن دست برای هوادارانش وانمود کرد که همه چیز خوب است.


در آخر پاچینو نتوانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کند و این جایزه بخاطر بازی برد پیت در فیلم روزی روزگاری هالیوود به وی رسید. روز یکشنبه همچنین فیلم سینمایی "۱۹۱۷" نیز برنده ۷ جایزه شده و بخش مهمی از جوایز این آکادمی را به خود اختصاص داد. واکین فینیکس، بازیگر نقش اول مرد فیلم جوکر و رنی زلوگر، بازیگر نقش اول زن فیلم جودی نیز به ترتیب جوایز بهترین بازیگر مرد و زن را دریافت کردند.

منبع: شریان

کلیدواژه: بهترین بازیگر بازیگر نقش فرش قرمز بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه

مستند ایساتیس به کارگردانی علیرضا دهقان و تهیه‌کنندگی راحیل صحرایی و علیرضا دهقان بعد از موفقیت در جشنواره‌های داخلی و خارجی از زمستان ۱۴۰۲ در سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه در تهران و شهرستان‌ها به اکران عمومی درآمد و بر اساس آمار سامانه فروش فیلم‌های سینمای ایران عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم این گروه را از آن خود کرده و رضایت مخاطبان و منتقدان را همراه دارد.

«ایساتیس» پیش از این در جشنواره سینماحقیقت و جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، جشنواره جهانی فیلم فجر و جشن مستقل سینمای مستند ایران به نمایش درآمده و موفق به کسب جایزه ویژه دبیر جشنواره سینماحقیقت، تندیس بهترین مستند بلند در بخش بین‌الملل جشنواره شهر و تندیس موسیقی از جشن مستقل سینمای مستند شد.

این فیلم همچنین در جشنواره‌های خارجی از جمله جشنواره فیلم مستند مسکو، جشنواره اوشن سیتی امریکا، کازان روسیه، جشنواره سبز مونتنگرو، جشنواره مستند ازمیر و... شرکت کرده و جوایزی از جمله جایزه بهترین فیلم جشنواره اوشن سیتی، جایزه بهترین فیلم جشنواره مونته نگرو را کسب کرده است.

داستان فیلم مستند «ایساتیس» به معرفی قنات‌ها و تاریخچه آن در استان یزد است و به این بهانه قسمت مهمی از تاریخ این استان کهن ایران را بازگو می‌کند و صدایی است شاعرانه و قصه‌گو که تا به حال ناشنیده مانده است.

تدوین این فیلم توسط بهمن کیارستمی و پویا پارسامقام صورت گرفته و فیلمبرداری آن به عهده مهدی آزادی است. داستان فیلم با صدای ابوالحسن تهامی‌نژاد، نصرالله مدقالچی، زهره شکوفنده و مریم شیرزاد روایت می‌شود.

علاقه‌مندان برای تماشای این مستند سینمایی می‌توانند به سایت https://gisheh۷.ir/event/۴۵۶۶۶/ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی