Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با بیان اینکه رقابت‌های سنگین‌وزن با حضور نایب قهرمان المپیک داغ خواهد بود، گفت: وزنه‌برداران صاحب عنوانی در جام فجر حضور پیداکرده و سطح کیفی این جام را ارتقا بخشیدند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین برخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی فجر کاپ در سطح بسیار خوبی برگزار می‌شود، اظهار کرد: پنجمین دوره رقابت‌های جام فجر، انتخابی المپیک توکیو بوده و طبیعتا وزنه‌برداران صاحب عنوانی در این مسابقات حضور پیداکرده و سطح کیفی جام را ارتقا بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تعداد وزنه‌برداران جمهوری اسلامی ایران در این دوره از رقابت‌ها گفت: در این دوره از رقابت‌ها در پنج وزن و با هفت ورزشکار شرکت کرده که در وزن ۶۱ کیلوگرم حافظ قشقایی در روز نخست مسابقات موفق به کسب سه نشان طلا شد.

 

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران سطح آمادگی وزنه‌برداران کشورمان را قابل‌قبول دانست و افزود: در روز نخست مسابقات، حافظ قشقایی در وزن ۶۱ کیلوگرم با مهار وزنه ۱۲۰ کیلوگرمی درحرکت یک‌ضرب و ۱۶۰ کیلوگرمی درحرکت دوضرب و در وزن ۸۱ کیلوگرم حسین سلطانی‌ با مهار وزنه ۱۵۷ کیلوگرمی درحرکت یک‌ضرب و ۱۹۰ کیلوگرمی دوضرب رکورد خوبی داشته و امیدوارم این روند در مسابقات آسیایی ارتقا پیدا کند.

 

برخواه با اشاره به آمادگی دیگر وزنه‌برداران شرکت‌کننده در مسابقات انتخابی المپیک فجر کاپ، افزود: در وزن ۱۰۹ کیلوگرم علی هاشمی و امیر حقوقی و در وزن فوق سنگین علی داوودی در روز پایانی جام فجر بر روی تخته می‌روند که خوشبختانه در تمرینات وزنه‌های خوبی را ثبت کرده‌اند.

 

وی با اذعان به اینکه رقابت در وزن فوق سنگین حساس و نفس‌گیر خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به حضور سیمور مارتوسیان رکورددار وزنه‌برداری جهان و نائب قهرمان المپیک در این مسابقات روز سختی در انتظار وزنه‌برداران است ولی علی داوودی در آمادگی خوبی به سر برده و امیدوارم رکوردهای خوبی را ثبت کند‌.سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر پیشرفت وزنه‌برداران ایران در این دوره از مسابقات بیان کرد: حافظ قشقایی نسبت به مسابقات جهانی که چند ماه قبل برگزار شد رکورد خود را بهبود بخشیده و امیدوارم این ورزشکار به همراه حسین سلطانی در مسابقات آسیایی که اواخر فروردین برگزار می‌شود عملکرد خوبی را از خود نشان دهند.

وزنه برداری محمدحسین برخواه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری سرمربی تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران قهرمان المپیک وزنه برداران حافظ قشقایی جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس