Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:10:37 GMT

رئیس کمیته امداد به سیستان و بلوچستان سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۳۸۳۰

رئیس کمیته امداد به سیستان و بلوچستان سفر می کند

در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر، رئیس کمیته امداد به سیستان و بلوچستان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، ویژه برنامه های چهارمین روز از ایام الله دهه فجر اعلام شد.

 

در این روز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد به سیستان و بلوچستان سفر می کند تا از مناطق سیل زده بازدید و نیز کلنگ احداث 6 هزار واحد مسکونی را به زمین بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه نیروهای مسلح در تیپ 18 زرهی ارتش، کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد حضرت موسی بن جعفر، مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع آل نبی صلی الله علیه و آله و سلم اهل سنت از دیگر ویژه برنامه چهارمین روز از ایام الله دهه فجر است.

 

گفتنی است چهارمین روز از ایام الله دهه فجر با شعار مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مزین شده است.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر مسجد ایام دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رئیس کمیته امداد ایام الله دهه فجر نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال گذشته ۲۸۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان، در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، سیدمحمدعلی حسینی اظهار کرد: در سال گذشته ۲۸۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان، در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اردوهای شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است، گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) نشده‌اند، در طول سال شناسایی و سامان‌دهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد استان بیان کرد: همچنین طی سال ۱۴۰۲، تعداد هزار و ۷۰ دانش‌آموز سطح استان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردوهای آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی و غیره حضور پیدا کردند.

وی گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردوهای زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، مسابقات و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان تحت پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۴۹ هزار و ۴۴۱ دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو و طلبه، تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات این نهاد، بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 748425

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد