Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲ تن و ۴۸۵ کیلو گرم برنج خارجی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بهار یک دستگاه خودرو وانت نیسان را که در محور مواصلاتی منتهی به غرب کشور، در حال حرکت بود متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۴۸۵ کیلو گرم برنج خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با تردد هرگونه کالای قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری ۳ سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۳ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان رزن، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رزن با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، ۲ سارق مغازه را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری یک سارق اماکن خصوصی توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان رزن در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف ۲ فقره سرقت با دستگیری این سارقان خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف بیش از ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی سید شهاب شهرستان تویسرکان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: برابر نظر کارشناسان چوب‌های مکشوفه از نوع کالیتوس بوده و ارزش آن بیش از ۱۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری ۵ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۵ سارق طی ۳ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ۵ سارق دستگیر و ۵ فقره انواع سرقت شامل قطعات خودرو، اماکن دولتی و خصوص کشف شد.

سرهنگ یاری با اشاره به سایر عملکرد رده‌ها در این مدت ادامه داد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر و توقیف ۱۱ دستگاه نقلیه مزاحم و متخلف، ۱۵ خرده فروش مواد مخدر و معتاد و همچنین ۲ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز سرقت، به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه کنند.


 


 

کد خبر 4843259

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق برنج فرماندهی انتظامی همدان قاچاق چوب دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین ویروس کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس زلزله فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان خبر ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق پلیس آگاهی شهرستان شهرستان تویسرکان شهرستان بهار تشکیل پرونده میلیون ریال شهرستان رزن مرجع قضائی ۵ سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق

ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر توقیف ستیرون ۱۷ میلیاردی قاچاق، توقیف بیش از ۲۷ میلیارد تنباکو قاچاق، کشف احشام قاچاق و دستگیری سارقان حرفه‌ای مشاهده می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه از کشف سواری سیترون خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان سروستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگه‌داری سواری سیترون خارجی قاچاق در پارکینگ محل ذخیره غلات در یکی از محله‌های شهرستان سروستان، تیمی از ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار یوسف ملک‌زاده  بیان کرد: با بررسی صحت اخبار دریافتی و شناسایی مالک، تیمی از ماموران با اخذ مجوزهای قضایی به محل اختفای خودرو مراجعه کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه خودرو به پارکینگ انتقال داده شد، گفت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو توقیفی را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: برخورد با قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف بیش از ۲۷ میلیارد  تنباکو قاچاق در لامرد

ملک‌زاده همچنین از کشف ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شهرستان لامرد خبر داد و گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، روز گذشته ماموران انتظامی لامرد حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند هر ۳ خودرو را با اقدامات فنی توقیف کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ۲ نفر از رانندگان متواری و یک نفر نیز دستگیر شد، گفت: در بازرسی از این خودروها در مجموع ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

احشام قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی لامرد از کشف ۱۳راس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد حین بررسی و کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

محسن لشکری با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تحشام مکشوفه را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی لامرد با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان درخواست کرد به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

زندان پایان کار سارقان در خفر

فرمانده انتظامی خفر از دستگیری سارقان حرفه‌ای از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در شهرستان خفر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی قرار گرفت.

حجت‌الله احمدیان افزود: با آغاز تحقیقات و هماهنگی قضایی، مامورین موفق شدند تمامی مخفیگاه‌های سارقین را شناسایی و در این خصوص ۱۳ نفر سارق حرفه‌ای‌ را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در مجموع به ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات اقرار کردند، گفت: سارقان پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار