Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-به میمنت گرامیداشت دهه فجر امسال، 157 پروژه گازرسانی در استان افتتاح و یا آغاز خواهد شد.به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛،مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب  گفت: 157 پروژه گازرسانی در استان شامل آغاز عملیات اجرایی 65 پروژه گازرسانی روستایی و افتتاح 92 پروژه دیگر از دستاوردهای دهه مبارک فجر سال جاری در حوزه گازرسانی استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدرضا رهنمای توحیدی در تشریح پروژه های قابل افتتاح شرکت در دهه فجر گفت: گازرسانی به 85 روستا در شهرستان های اسکو، تبریز، عجب شیر، بستان آباد، مراغه، کلیبر، خداآفرین،چاراویماق، جلفا، میانه،مرند، هریس، اهر، ورزقان،هشترود و هوراند و بهبود زیرساخت های 7 ایستگاه CGS و TBS در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
وی در ادامه به آغاز چندین پروژه گازرسانی اشاره و افزود: عملیات گازرسانی به   65 روستا در شهرستان های تبریز، خداآفرین ، سراب، کلیبر و ورزقان همزمان با دهه فجر آغاز خواهد شد.
توحیدی تصریح کرد: هم اکنون5/96درصد مجموع خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشد که با احتساب پروژه های اجرایی در سالجاری و تحقق پروژه های در حال اجرا این رقم بهره مندی به  74/98 درصد افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی فاصله چندانی با استان سبز ندارد، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم علی الخصوص در مناطق محروم ، مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گاز پروژه گازرسانی دهه فجر امسال خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد