Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:16:08 GMT

سهم ۸۷۰ میلیاردی همدان از درآمد کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۳۹۶۷

سهم ۸۷۰ میلیاردی همدان از درآمد کشور

ایسنا/همدان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت: سهم درآمدی استان همدان در سالجاری ۸۷۰ میلیارد تومان بوده که ۸۵ درصد از درآمد استان مربوط به مالیات بوده است.

اسکندر صیدایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان همدان به علت نداشتن کارخانه و مراکز بزرگ صنعتی از نظر درآمد در میانگین کشوری قرار دارد به‌طوریکه با توجه به این شرایط درآمد استان معقول بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از سهم درآمدی استان به مالیات اختصاص دارد، تصریح کرد: آخرین گزارش ۹ ماهه امسال حاکی از این است که  امور مالیاتی توانسته سهم درآمدی خود را کسب کند.

صیدایی با بیان اینکه میزان تحقق درآمد مالیاتی استان ۱۵ درصد کمتر از آنچه پیش‌بینی شده بود، صورت گرفت، ادامه داد: امسال بدون اینکه ضربه‌ای به تولید و اشتغال استان وارد شود امور مالیاتی توانست این درآمد را محقق کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان افزود: مالیاتی که در ۱۰ ماهه امسال کسب شده، ۶۱۰ میلیارد تومان است که به نوبه خود کار بزرگی است.

وی با اشاره به کسب درآمد دستگاه‌های دیگر استان، گفت: گمرک، استانداری، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، راه وشهرسازی و نیروی انتظامی توانسته اند سهم درآمدی خود را کسب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درآمد مالیاتی استانی اقتصادی درآمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ماليات استان همدان سهم درآمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی گفت: در سال ۱۴۰۳ دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی امروز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی در سال جاری اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از 12.5 میلیون نفر در 5 دهک اول تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و در سال 1403 دهک‌های 6 تا 9 نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: دهک 6 به میزان 20 درصد، دهک هفت 30 درصد، دهک هشت 40 درصد و دهک 9 به میزان 50 درصد حق بیمه را پرداخت خواهند کرد.

آخرین وضعیت پرداختی‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ‌یک از بیمه‌های پایه قرار ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت یا مراکز پیشخوان‌ دولت، خود و خانواده را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است