Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، حزب دموکرات در ایالت آیووا اعلام کرد اعلام نتیجه شمارش آرا درون‌حزبی ریاست جمهوری دموکرات‌ها در این ایالت به دلیل بررسی‌های کیفی به تعویق افتاد.

«مندی مک کلور»، مدیر ارتباطات حزب دموکرات از ایالت آیووا، در ایمیلی اعلام کرد: «درستی نتایج اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به دلیل برخی کنترل‌های کیفی، تاخیری در اعلام نتایج داریم.»

ساعتی پیش رادیو ملی آمریکا (ان‌پی‌آر) نتیجه انتخابات درون‌حزبی حزب دموکرات را اینگونه اعلام کرده بود: پیت بوتیجیج ۱۳۸۵ رای، برنی سندرز ۱۳۱۸ رای، الیزابت وارن ۱۰۳۰ رای، جو بایدن ۶۹۳ رای، امی کلوباچار ۵۷۹ رای.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب دموکرات آمریکا دموکراتهای آمریکا انتخابات ریاست جمهوری حزب دموکرات درون حزبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، آژانس حفاظت مدنی در ریو گرانده دو سول دوشنبه گفت که حدود دوسوم از ۵۰۰ شهر این ایالت تحت تاثیر طوفان قرار گرفته و حدود ۱۳۰ هزار نفر وادار به ترک خانه‌هایشان شده‌اند.

طوفان و سیل در این ایالت جاده‌ها و پل‌های چندین شهر را تخریب کرده و باعث بروز رانش زمین و تخریب برخی سدها شده است.

شرایط آب و هوایی در روز دوشنبه بهتر شد اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده بار دیگر بارش باران و وزش طوفان شدت پیدا کند.

اداره هواشناسی ریو گرانده دو سول اعلام کرد: در کوتاه مدت و میان مدت اوضاع آب و هوایی بهتر نخواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که برخی مناطق همچنان شاهد شرایط وخیم آب و هوایی باشند.

ادواردو لیته فرماندار ریو گرانده دو سول گفت که گروه‌های امدادرسانی به مناطق بیشتری دسترسی پیدا کرده‌اند و احتمال می‌رود که شمار کشته‌ها افزایش پیدا کند. مقام‌های این ایالت گفتند که هنوز ۱۱۱ نفر مفقود هستند.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلو رئیس جمهوری برزیل و برخی از اعضای کابینه‌اش روز یکشنبه از مناطق سیل‌زده بازدید کردند. وی همچنین روز دوشنبه جلسه‌ای برای بررسی شرایط بازسازی مناطق آسیب‌دیده برگزار کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان