Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر«محسن شانقی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصوبات ابلاغی، حمل، تردد و کشتار دام‌های فاقد پلاک بین استان‌ها، از پانزدهم بهمن ماه ممنوع است و تمام بهره‌برداران شامل دامداران، دامپروران، چوبداران و صاحبان کشتارگاه‌های دام  باید از حمل هرگونه دام‌ فاقد پلاک بین استان‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس این ابلاغیه، در صورت مشاهده حمل دام‌های فاقد پلاک، با خاطیان، برابر قانون برخورد قضائی می‌شود و  مردم نیز در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۵۱۲ (سامانه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی اداره‌کل دامپزشکی این استان) و یا شماره تلفن شبکه دامپزشکی شهرستان تماس حاصل کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان، و یک هزار و ۵۳۹ روستا، دارای ۸۰۰ واحد مرغداری صنعتی، ۴۹۱ واحد گاوداری صنعتی و ۱۹۱ واحد کارگاه پرورش آبزیان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان مرکزی شماره تلفن قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دام قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فاقد پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی خرم آباد، کرایه مسیر‌های درون شهری با افزایش حدود ۴۰ درصدی تک مسیره از ۳۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است که در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی شکایات و یا واحد‌های گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است