Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لاریجانی سه شنبه در بدو ورود به اهواز در فرودگاه در جمع خبرنگاران، یکی از اهداف سفر خود به این استان را تبریک ایام دهه فجر به مردم خوزستان عنوان کرد.
وی افزود: در این سفر تعدادی از پروژه های مهم افتتاح و برخی مسائل استان نیز بررسی می‌شود.
لاریجانی با اشاره به مشکلات سیل خوزستان، اضافه کرد: آمادگی برای آینده و نیازهای امروز استان از جمله در زمینه فاضلاب اهواز، مسایلی است که باید به آن توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بیشتر پروژه هایی که امروز افتتاح می‌شود در حوزه وزارت نیرو است که شامل آبرسانی به شادگان و برخی روستاها و چند پروژه برق در اهواز، با سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریال است.
به گفته وی چند پروژه نیز مربوط به آموزش و پرورش و راه اندازی کلاس‌های درس خواهد بود.
در سفر یک روزه رییس مجلس، رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز وی را همراهی می‌کند.
در این سفر یک روزه تعدادی از طرح های آب و برق در اهواز و شادگان و تعدادی نیز به صورت ویدیو کنفرانس به بهره برداری می رسد.
عملیات بهره برداری و اجرای ۱۰ پروژه آب و برق خوزستان با اعتبار یک هزار و ۶۷ میلیارد تومان، قالب پانزدهمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران وزارت نیرو امروز سه شنبه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و رضا اردکانیان وزیر نیرو، آغاز می شود.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این سفر شامل سد تنظیمی آریوبرزن و نیز بازیابی و توسعه تصفیه‌خانه آب بهبهان، آبرسانی به شهرهای شادگان و رفیع و آبرسانی به ۲۲ روستای باوی و رامشیر است‌.
همچنین پست ۴۰۰ کیلوولت متن به همراه پست ۴۰۰ کیلوولت دو مداره شهید بقایی و خط ۲۳۰ کیلوولت دو مداره متن به نیروگاه غرب کارون، فاز اول و پست خط ۴۰۰ کیلوولت جندی شاپور، کلیدخانه پست و خط دو مداره ورودی ۴۰۰ کیلوولت شهید بقایی و نصب دو بی در پست ۴۰۰.۲۳۰ کیلوولت شهید دقایقی اهواز به بهره‌برداری می‌رسد.
برای بهره‌برداری از پروژه‌های صنعت آب و برق خوزستان در این هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در مجموع یک هزار و ۶۷ میلیارد تومان هزینه شده است.
در این سفر همچنین رییس عملیات اجرایی آبرسانی به هشت روستای اهواز با خط انتقال ۲۵ کیلومتری، چهار دستگاه پمپ و ۱۸ کیلومتر شبکه توزیع با جمعیت زیر پوشش ۲۵۰۰ نفر با اعتبار ۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.
همچنین قرار است رییس مجلس در افتتاح ۵۴۰ کلاس درس به صورت ویدیو کنفرانس و نشست شورای برنامه ریزی خوزستان نیز حضور یابد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 برق سرمایه گذاری صنعت مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آب و برق خوزستان میلیارد تومان بهره برداری ۴۰۰ کیلوولت وزارت نیرو رییس مجلس دو مداره پست ۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: تصادف هفت دستگاه خودرو در محور شوش - اهواز در روز دوشنبه سه نفر مصدوم بر جا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی گفت: در این تصادف خودروهای پراید، پژوپارس، نیسان، 2 کامیون، ایسوزو و نیسان دو کابینه به دنبال لغزندگی جاده ناشی از بارندگی با هم برخورد کردند.

وی افزود: 2 دستگاه آمبولانس 115 از شوش به محل حادثه اعزام شد اما مصدومان شامل سه مرد در رده سنی 36 تا 39 ساله با رضایت شخصی به بیمارستان منتقل نشدند.

به گزارش تسنیم، تصادف 2 دستگاه خودرو در سه راهی گتوند طی 24 ساعت گذشته نیز یک کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰هزار ‌میلیارد ریالی شیلاتی در خوزستان
  • آغاز اجرای طرح زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی خوزستان
  • اجرای طرح زنجیره ماهیان گرمابی و خاویاری در خوزستان
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود