Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران حاتمی روز سه‌شنبه در پاسخ به این سوال ایرنا که چرا تیم‌های بالای لیگ بیشتر بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار خود گرفته‌اند؟اظهار داشت:تیم‌های بالای جدول لیگ برتر ، از امکانات مالی بهتری برخوردار هستند به همین دلیل طبیعی است که این بازیکنان در اختیار این تیم‌ها قرار می‌گیرند. 

وی گفت: شرایط لیگ برتر بسکتبال ایران امسال خیلی سنگین است و هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی اعلام کند که از هم‌اکنون قهرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی شناخته شده بسکتبال ایران تصریح کرد: لیگ بسکتبال باشگاه‌های ایران امسال از سطح بالایی برخوردار شده است و همه بازی‌ها نزدیک به هم است و نتایج نشان از آمادگی تیمها می‌دهد.

حاتمی، در پاسخ به این سوال ایرنا زمانی ذوب آهن قطب بسکتبال ایران بود و  چندین دوره قهرمان لیگ شد و چرا اکنون در رده بالای جدول نیست ؟ افزود: امسال تیم بسکتبال ذوب آهن نسبت به سایر تیم‌های لیگ دیر بسته شد و شرایط مالی قبل را ندارد، اما با این وجود تیم ذوب‌آهن بردهای خوبی را کسب کرده است و این پیروزی‌ها بدون برنامه نبوده است.

سرمربی تیم ذوب آهن درباره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ و حضور ایران در این رقابتها گفت: هر ۱۲ تیم حاضر در المپیک توکیو از اعتبار و توانایی بالایی برخوردارند و هر تیمی  در المپیک شرکت می‌کند باید مسابقات تدارکاتی زیادی را برگزار کند.

به گفته وی،سطح بسکتبال اروپا با آسیا متفاوت است اما برای رسیدن به سطح اروپایی باید بسیار تلاش کرد.

حاتمی، چهارمحال و بختیاری را یکی از استانهای خوب در بسکتبال ایران دانست و گفت: بازیکنان تیم شهرکرد جوان هستند و نیازمند انگیزه و فرصت برای خودنمایی هستند، تا تیم رعد هوایی بتواند خود جایگاه را در جدول ارتقا دهد.

به گزارش ایرنا،هم‌اکنون پیش از ۲۴ هفته بازی تیم های پالایش نفت آبادان،شهرداری گرگان، پتروشیمی بندر امام و مهرام ۴ تیم اول جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال ایران هستند.

برچسب‌ها تیم ملی بسکتبال ایران شهرکرد بسکتبال چهارمحال وبختیاری تیم بسکتبال ذوب‌ آهن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران شهرکرد بسکتبال چهارمحال وبختیاری تیم بسکتبال ذوب آهن تیم ملی بسکتبال ایران شهرکرد بسکتبال چهارمحال وبختیاری تیم بسکتبال ذوب آهن لیگ برتر بسکتبال بسکتبال ایران ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس

گالاس باور دارد که این فصل هیچ مدافعی در لیگ برتر بهتر از ویلیام سالیبا عمل نکرده است.

طرفداری | عملکرد آرسنال در فصل جاری در حد و اندازه های قهرمانی بوده است. آنها چه قهرمان لیگ برتر بشوند و چه این عنوان را به منچسترسیتی واگذار کنند، یکی از بهترین عملکردهای تاریخ لیگ برتر را به اجرا گذاشته اند.

بخش زیادی از این عملکرد، به توانایی فردی بازیکنان باکیفیتی همچون ویلیام سالیبا و دکلان رایس مربوط می شود. ویلیام گالاس، مدافع سابق توپچی ها و تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: 

از نظر من ویلیام سالیبتا بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده است. دکلان رایس را هم خرید فصل می نامم. به نظرم او در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده با آرسنال است، فصلی که اولین فصل او هم محسوب می شود. او تا همین جا 6 گل و 7 پاس گل دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود