Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو، تیم شهرداری ورامین موفق شد جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی حفظ نماید. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته چهارم و پنجم از دور برگشت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» یادواره شهید عبدالکریم کجبافی با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان امروز (دوشنبه - 14 بهمن ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان دیدارهای هفته پنجم این رقابت‌ها، شهرداری ورامین با کسب 32 امتیاز صدرنشین باقی ماند؛ لوازم خانگی کن  با 31 امتیاز رده دومی خود را حفظ کرد و پاس نیز با 26 امتیاز همچنان به جایگاه سومی خود در جدول را تداوم بخشید.

نتایج کسب شده به شرح زیر است:

دیدار معوقه هفته دوم//

تیم شرکت پالایش نفت آبادان صفر – تیم لوزام خانگی کن 8

هفته چهارم//

تیم باشگاه یزدان - استراحت

تیم کانون تکواندوکاران مهاجر صفر – تیم لوازم خانگی کن 8

تیم شهرداری ورامین 7 – تیم دانشگاه آزاداسلامی یک

تیم فرمانیه 3 – تیم پاس قوامین 5

تیم شرکت پالایش نفت آبادان 4 – تیم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 4

بهترین‌ها//

بهترین سرمربی: پیام خانلرخانی (شهرداری ورامین)

بهترین داور: منصور حدادی (مازندران)

بهترین بازیکن: آرین ابراهیم زاده (دانشگاه آزاد اسلامی)

بهترین سرپرست: مهدی نوری (کانون تکواندوکاران مهاجر)

هفته پنجم//

تیم لوازم خانگی کن – استراحت

تیم باشگاه یزدان 4 – تیم پاس قوامین 4

تیم شرکت پالایش نفت آبادان 2 – تیم شهرداری ورامین 6

تیم فرمانیه 2 – تیم دانشگاه آزاداسلامی 6

تیم کانون تکواندوکاران مهاجر 2 - تیم صنعت مس کرمان 6

بهترین‌ها//

بهترین سرمربی: رضا یزدان پرست (باشگاه یزدان)

بهترین داور: ایمان اکبرزاده (تهران)

بهترین بازیکن: راستین خواجوی (باشگاه یزدان)

بهترین سرپرست: حمیدرضا ملکی (پاس)

لیگ برتر تکواندو| آزمایش هوگوهای جدید به دنبال اعتراض مربیان


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو تکواندو ایران لیگ برتر تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو ایران لیگ برتر تکواندو تکواندو تکواندو ایران لیگ برتر تکواندو تیم شرکت پالایش نفت آبادان تیم شهرداری ورامین لیگ برتر تکواندو لوازم خانگی کن صنعت مس کرمان باشگاه یزدان تیم باشگاه هفته پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش‌سه"، شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و در این شرایط آخرین بازی خانگی استقلال ملاثانی مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی که به شدت در تعیین قهرمان و دو سهمیه صعود به لیگ برتر موثر است، به دلیل باز نشدن در ورزشگاه غدیر اهواز به روی بازیکنان دو تیم برگزار نشد.
در این شرایط امروز جلسه ویژه‌ای در خوزستان برگزار شد تا درباره سه میزبانی باقی مانده استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و همینطور مصاف این تیم برابر سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری شود.

در پایان جلسه مقرر شده که استقلال ملاثانی در مصاف با سپاهان به ورزشگاه فولاد آره‌نا برود تا در این ورزشگاه از میهمان سرشناس خود پذیرایی کند و در سه بازی باقی مانده نیز دو ورزشگاه برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

یکی از مصوبات امروز جلسه تشکیل شده در اهواز به این شرح منتشر شد:« سه بازی خانگی باقی مانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ یک کشور به ترتیب در ورزشگاه های الغدیر و  آبادان برگزار می شود. در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی کلیه بازی های خانگی استقلال ملاثانی به استادیوم تختی منتقل و برگزار خواهد شد.»

با این وصف باید منتظر ماند و دید که سه بازی خانگی استقلال ملاثانی در رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک