Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بهروز نعمتی با تاکید بر اینکه «حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است و همه مردم باید در انتخابات مشارکت کنند چرا که این سرنوشت کشور است» اظهار کرد: در بین کسانی که کاندیدای نمایندگی مجلس شده‌اند حتما کسانی هستند که با تفکرات مختلف همخوانی داشته باشند ولو این که این کاندیداها خیلی ایده آل نباشند، ولی حداقل‌هایی از تفکرات مختلف در انتخابات حضور دارند و بر همین اساس باید سرنوشت کشور را با حضور در انتخابات تعیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران یادآور شد: اگر کسانی تصور می‌کنند نماینده‌ای در بین کاندیداها ندارند معنایش این نیست که اجازه دهیم یک مجموعه تندرو سرنوشت کشور را رقم بزند. ما در این رابطه تجربیات مختلفی در مجالس و شوراها داشته‌ایم، کسانی بوده‌اند که با صندوق‌های رای قهر کرده ولی بعدا پشیمان شده‌اند.

این عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد:‌ نباید بگذاریم قهر با صندوق رای موجب ایجاد پشیمانی شود، بلکه باید در انتخابات شرکت کنیم ولو این که حداقل‌ها فراهم باشد.

نعمتی که در آخرین مراحل اعلام از سوی شورای نگهبان صلاحیتش برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم احراز نشده است تاکید کرد: من چه صلاحیتم تایید شود یا نشود در هر صورت حتما در این انتخابات مشارکت کرده و رای خواهم داد.

کد خبر 482289 برچسب‌ها مجلس - انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی سرنوشت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود