Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح دبیرستان نمونه دولتی دخترانه ۱۲ کلاسه این شهرستان، گفت: زیر بنای کل ساختمان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی ۱۲ کلاسه شهرستان هزار و ۹۰۰ متر مربع است که دارای سه هزار و ۱۰۰ متر مربع محوطه سازی و ۲۵۰ متر مربع دیوار کشی و در سه طبقه احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا جعفری اظهار داشت: برای ساخت این پروژه آموزشی مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شده است.

وی افزود: این پروژه بزرگ آموزشی علاوه بر ۱۲ کلاس درس، دارای دو آزمایشگاه، سالن اجتماعات، نمازخانه، سالن ورزشی و کارگاه کامپیوتر است.

افتتاح سالن ورزشی شهرستان بیجار

مدیر آموزش و پرورش بیجار در حاشیه افتتاح این سالن ورزشی نیز بیان کرد: زیر بنای کل ساختمان سالن ورزشی شهرستان ۸۵۰ متر مربع است که دارای هزار و ۷۰۰ متر مربع محوطه سازی و ۱۵۰ متر مربع دیوار کشی است.

جعفری ادامه داد: برای ساخت این پروژه آموزشی که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شده، مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه آموزشی تربیتی در شهرستان دیواندره

مدیر آموزش و پرورش دیواندره از افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه آموزشی تربیتی با هزینه ای بالغ بر ۲۴۱ میلیارد ریال به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

ناصح عبدی یادآور شد: پروژه های کانون فرهنگی تربیتی شهید رشیدیان، دبیرستان شبانه روزی شریف آباد، فاز اول تجاری سازی دبیرستان نور، دبیرستان متوسطه اول روستای پاپاله، مدرسه شهر ک شهدا، دبیرستان متوسطه اول فاز سوم شهرک اوباتو، دبستان روستاهای آبباره، احمدکر، شجاع آباد، تازه آباد قاضی علی، زرینه ورمزیار، ظفرآباد، کهریزه و طیطاخ از جمله ۱۴ پروژه ای است که در ایام الله دهه مبارک فجر با هزینه ای بالغ بر ۲۴۱ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.

افتتاح سالن چند منظوره شهید رجایی بانه

همچنین به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سالن چند منظوره شهید رجایی در شهرستان بانه افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در مراسم افتتاح این سالن گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۴۱ کلاس درس در قالب ۱۰ پروژه آموزشی مشارکتی، خیرساز و دولتی نیز در شهرستان بانه افتتاح خواهد شد

رضا خضری اظهار داشت: پروژه سالن چند منظوره شهید رجایی یکی از این پروژه ها است و علاوه بر آن پروژه های آموزشی ۹ کلاسه شاه حسینی، سه کلاسه کوخ شیخ الاسلام، دو کلاسه نمشیر، یک کلاسه قلی آباد، یک کلاسه هلو، یک کلاسه گوماو، توسعه ساختمان آموزشی کاردانش پویندگان، دبیرستان غیردولتی متفکران جوان و ساختمان آموزشی دبستان غیردولتی رویش نیز آماده بهره برداری است که در همین ایام دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

وی افزود: این سالن چند منظوره ظرفیت برگزاری امتحانات، جلسات و همایش ها و همچنین استفاده به عنوان سالن ورزشی را دارد و زیربنای آن ۱۵۰ مترمربع بوده و از محل اعتبارات دولتی با صرف ۹۰۰ میلیون ریال هزینه در محوطه دبیرستان دوره اول پسرانه شهید رجایی ساخته شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان دهه فجر شبانه روزی مدیر آموزش و پرورش قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدیر آموزش و پرورش محل اعتبارات شهرستان بانه پروژه آموزشی سالن ورزشی احداث شده ۱۴ پروژه کلنگ زنی یک کلاسه متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور