Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:30:36 GMT

سه دوره آموزش هنری در شهرستان باوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۴۸۹۰

سه دوره آموزش هنری در شهرستان باوی برگزار شد

محمد باوی زاده سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با برگزاری این دوره ها امکان شناسایی و پرورش توانمندی علاقه مندان به رشته‌های هنری در شهرستان‌های کم برخوردار از آموزش هنری فراهم می‌ شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها تا پایان امسال ادامه دارد گفت: هنرجویان در ایام پنج شنبه و جمعه هر هفته ، در سه رشته « عکاسی مقدماتی» ، «نقاشی با آبرنگ ، سیاه قلم و رنگ روغن» و «خوشنویسی به سبک نستعلیق» در شهرهای باوی، ویس و ملاثانی از توابع شهرستان باویآموزش می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان ادامه داد: آموزش این دوره‌ها به صورت رایگان در تمام گروه‌های سنی همزمان بر اساس برنامه آموزشی به ترتیب در روستا و شهرهای این شهرستان ارایه می شود.

باوی زاده خاطرنشان کرد : پس از پایان این دوره‌ها نمایشگاه گروهی از آثار هنری و عکاسی هنرآموزان به صورت جداگانه برپا خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب هنرجویان از دوره های عکاسی در این مناطق افزود : مرحله اول آموزش این دوره‌ها با اعزام هنرمندان مدرس حوزه هنری اهواز از جمعه ۱۱ بهمن در شهر ویس شروع شد که به دلیل استقبال خوب مخاطبان، این دوره با ۲ کلاس همزمان و ظرفیت حدود ۵۰ هنرجو برپا شد و در رشته نقاشی و خوشنویسی نیز هر کدام حدود ۴۰ هنرجو پذیرش شدند. 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان بیان کرد: علاقه‌مندان به این رشته‌های هنری میتوانند با مراجعه به مراکز فرهنکی و کانونهای مساجد در شهرهای عنوان شده برای ثبت نام مراجعه کنند. 

شهرستان باوی در شمال شهر اهواز قرار دارد که از سه شهر ملاثانی ، ویس و شیبان تشکیل شده است.

برچسب‌ها عکاسی هنرهای تجسمی حوزه هنری نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی هنرهای تجسمی حوزه هنری نقاشی عکاسی هنرهای تجسمی حوزه هنری نقاشی هنرهای تجسمی حوزه هنری شهرستان باوی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هرچه بهتر فرایند اجرایی تمام‌الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آن‌ها که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون