Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:06:32 GMT

آلبوم «میان» حسام اینانلو و نوید افقه رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۵۰۹۰

آلبوم «میان» حسام اینانلو و نوید افقه رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین رونمایی از آلبوم «میان» به هنرمندی حسام اینانلو و نوید افقه روز شنبه نوزدهم بهمن در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود. در این مراسم حسام اینانلو (آهنگساز و نوازنده کمانچه)، هوشیار خیام (نوازنده پیانو)، نوید افقه (نوازنده تنبک)، مجید کاشانی (گرافیست)، سهیل سعیدی (صدابردار) و سپهر سعیدی (ناشر) حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسام اینانلو آهنگساز این آلبوم درباره‌ضبط این اثر گفت: موسیقی را ابتدا طراحی کرده و پس از اتمام طراحی و ضبط، کار را به هوشیار خیام سپردم. ضمن اینکه ایده‌هایی در ساز خیام وجود داشت که امکانی برای رنگ‌آمیزی و تحرک به موسیقی می‌داد.

این نوازنده و آهنگساز درباره تاثیر حضور نوید افقه در جریان ساخت آلبوم  توضیح داد: پس از اضافه شدن نوید افقه به گروه،  آلبوم میان برایم جذاب‌تر از قبل شد. نوید افقه نگاهی منحصر به فرد به ریتم و چیدمان صداها دارد و پروژه را به نقطه اوج احساسی‌اش رسانده است.

آلبوم «میان» در قالب سه قطعه روز شنبه ۱۹ بهمن با برگزاری ویژه برنامه ای در شهر کتاب مرکزی به آدرس خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان معلم، نبش کوچه کلاته در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

کد خبر 4843923 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی آلبوم موسیقی حسام اینانلو شهر کتاب مرکزی رونمایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی فیلم مستند کارگردان تئاتر جشنواره موسیقی فجر شبکه سه سیما برنامه نقد سینما نادر برهانی مرند سینمای مستند حسام اینانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!

معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار که چندی قبل مهمان «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بود، با اشاره به ماجرای خودروهای شاسی بلند، به کنایه به آنها که این خودروها را دریافت کرده اند، گفت: تعجب می کنم چرا به ما نگفتند، شاید ما هم می گرفتیم(خنده)

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885985

دیگر خبرها

  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!