Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:30:58 GMT

طراحی ۲۶۱ پروژه در سال جاری

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۵۳۱۰

طراحی ۲۶۱ پروژه در سال جاری

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲۶۱ طرح پروژه توسط این سازمان تکمیل و ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعیدکورنگ بهشتی صبح امروز_سه شنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۸_ در نشست خبری «سه شنبه ها با رسانه، پاسخگویی در مسیر امید» اظهار کرد: بیش از ۶۰درصد پروژه‌های طراحی شده توسط این سازمان مربوط به حوزه حمل و نقل است که شامل ۱۴ طرح در رینگ حفاظتی، ۲۲ طرح پیاده روسازی، ۱۰ طرح برای مسیرهای بی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آر.تی و ... بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۶درصد طراحی پروژه‌های این سازمان مربوط به حوزه خدمات شهری بوده که امسال به ۲۵ درصد رسیده است، تصریح کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۲۶۱ طرح توسط سازمان طراحی شهر اصفهان تکمیل و ابلاغ شده که نسبت به ۱۳۲ طرح سال گذشته ۹۷ درصد افزایش طراحی در این سازمان را شاهد هستیم.

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان با اشاره به بخشی از طرح‌های پروژه‌های شهری افزود: طرح تقاطع سردار شهید سلیمانی در مجاورت کارخانه قند با مساحت پل سازی ۱۷ هزارمترمربع، تقاطع آفتاب در بزرگراه اردستانی با پنج هزارمتر پل سازی و رینگ حفاظتی شهر بخشی از طراحی‌های انجام شده در سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری است.

وی ادامه داد: طراحی شبستان گلستان شهدا، رینگ سوم شهر، مرکز کنترل ترافیک، ادامه خیابان توحید، محور تشریفات، ساختمان توانمندسازی، میدان امام علی(ع) تقاطع دفاع مقدس، زیرگذر شهید آقاخانی و تقاطع قدس بخشی دیگر از طراحی‌های انجام شده این سازمان به شمار می‌رود.

کورنگ بهشتی خاطرنشان کرد: طراحی کیلومتر صفر تا هفت رینگ حفاظتی شهر به اتمام رسیده و در مرحله آزادسازی توسط مناطق ۱۴ و ۱۵ است.

وی با اشاره به طراحی پروژه ادامه بلوار فرزانگان از حدفاصل بعثت تا نزدیک اتوبان فرودگاه به طول ۶.۵ کیلومتر اظهار کرد: با اجرای این پروژه دیگر شاهد تردد خودروهای سنگین از محور دولت آباد یا عاشق اصفهانی نخواهیم بود.

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طراحی لوپ ‌های تقاطع رضوان توسط سازمان طراحی و فنی مهندسی انجام شده است، تصریح کرد: پل شهید ستاری یکی از منحصر به فردترین نقاط رینگ سوم به شمار می رود که طراحی تعریض سه متری آن انجام شده است.

وی افزود: میدان شهدای هسته‌ای و ادامه خیابان سلمان فارسی از دیگر پروژه‌های طراحی شده این سازمان به شمار می‌رود که در مرحله آزادسازی است.

کورنگ بهشتی با بیان اینکه طراحی ۱۸ پروژه پیاده‌روسازی در مجموع به طول ۲۰ هزار متر در سازمان طراحی انجام شده که در طول سال جاری و سال آینده اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری طراحی ۹ ایستگاه آتش نشانی انجام شده است، گفت: از جمله این ایستگاه‌ها می‌توان به ایستگاه‌های آتش نشانی در ناژوان و چهارباغ پایین اشاره کرد؛ همچنین طرح نوسازی ایستگاه آتش نشانی جی-لاهور، ساختمانی برای شارژ کپسول‌های آتش نشانی در منطقه ۱۲ نیز انجام شده است.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 408887

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه های شهری شهرداری اصفهان کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شمار می رود انجام شده رینگ حفاظتی آتش نشانی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه واکسیناسیون حاجیان حج تمتع از هشتم آغاز و تا بیستم اردیبهشت ادامه دارد، ابراز داشت: برای سال جاری بالغ بر یک هزار حجاج برابر مننژیت واکسینه می‌شوند.

وی انجام این واکسیناسیون را برای حجاج ضروری دانست و افزود: برای ایمنی مسافران سفر حج این اقدام انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام باید واکسن را دریافت کنند، ابراز داشت: انجام این واکسیناسیون اجباری است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: متقاضیان که طی دو سال گذشته واکسن را تزریق نکردند می‌بایست برای انجام واکسیناسیون اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۶۰ نفر برای سال جاری از استان سمنان راهی سرزمین وحی می‌شوند، افزود: اعزام این افراد در ۹ کاروان برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6096187

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • بیش از چهار هزار پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • چهار هزار و ۷۰۰ پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد