Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:21:07 GMT

کبدی زنجان در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۵۴۰۸

کبدی زنجان در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است

محمدعلی حمزه پور، عصر دوشنبه در مجمع انتخابات هیات کبدی زنجان که با حضور رییس فدراسیون و اعضا این رشته ورزشی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد افزود: ورزش کبدی زنجان، چهار سال قبل به نقطه ای رسید که تصمیم به تعطیلی آن گرفته شد اما حمایت و یاری دست اندرکاران این ورزش باعث شد تا جانی دوباره بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، اظهار داشت: طی سال های اخیر، تحول در ورزشی کبدی زنجان ایجاد شده است و در حال حاضر زنجان از قدرت های برتر کشور در این رشته ورزشی محسوب می شود و حرف برای گفتن در برابر رقبای خود دارد.

حمزه پور، آمار ورزشکاران بیمه شده این رشته ورزشی را ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: افزایش ورزشکاران تحت پوشش نشان از این است که فعالان ورزش کبدی زنجان برای رشد و تعالی این رشته ورزشی زنجان کار و تلاش وافر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این رشته ورزشی زنجان نیازمند خانه کبدی است که با توجه به تلاش و رایزنی‌های صورت گرفته، سالنی را هرچند کوچک در اختیار این هیات قرار دادیم تا ورزشکاران بتوانند در این مکان آموزش دیده و با انجام تمرین زیر نظر مربیان، سطح فنی و آمادگی خود را ارتقا بخشند.

حمزه پور با بیان اینکه زنجان در اغلب رشته های ورزشی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است، افزود: کبدی نیز از قاعده مستثنی نیست و به حتم با اندک توجه و برنامه ریزی بهتر و بیشتر می تواند در آینده نه چندان دور با جهش چند پله‌ای در ردیف ۱۰ تیم برتر کشور قرار گرید.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این اداره کل به ورزش کبدی توجه بیشتری دارد بطوریکه اجازه برپایی اردوی تیم ملی کبدی را در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی زنجان را داد.  

حمزه پور، توجه به بانوان کبدی کار را نیز ضروری خواند و افزود: از فدراسیون انتظار می رود به داوران این رشت ورزشی نیز توجه بیشتری داشته باشد و زمینه و بستر را برای رشد و تعالی آنان فراهم تر کند و در صورت امکان از وجود داوران این استان در رقابت های لیگ استفاده شود.

وی یادآور شد: سال ۹۷ این اداره کل به منظور حمایت از این رشته ورزشی زنجان مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال کمک مالی کرد و به حتم میزان کمک ها امسال بیشتر از این رقم خواهد شد.

در این مجمع انتخابات که در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، حسن قره‌خانی با کسب ۱۳ رای از ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده گرفت.

برچسب‌ها مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی زنجان مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی زنجان رشته ورزشی زنجان کبدی زنجان ورزش کبدی حمزه پور اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد از میزبانی این شهرستان برای اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال خبر داد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: از فردا -پنجشنبه ۶ اردیبهشت- شهرستان اسدآباد به مدت دو روز در سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری این شهر میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال با حضور ۵۰ والیبالیست برتر از ۹ استان از جمله همدان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی و کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی دو روزه زیرنظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور در اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: شهرستان اسدآباد پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در رابطه با رشته ورزشی بستکبال دارد و به طور قطع این اردوها از نقش مؤثری در رشد و توسعه ورزش شهرستان به ویژه در بحث رشته بسکتبال برخوردار خواهد بود.

صمدپناهی با اشاره به اینکه این اردو به عنوان سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰ کشور است، یادآور شد: بسکتبالیست‌های منتخب و برتر این اردو امروز وارد شهرستان شده‌اند و از فردا رقابت این تیم‌ها آغاز می‌شود و تا روز جمعه -هفتم اردیبهشت- ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)