Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های انتخابی جام جهانی اسنوکر شش توپ قطر برگزار شد و نمایندگان ایران به رقابت پرداختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت‌های انتخابی جام جهانی اسنوکر شش توپ قطر برگزار شد و نمایندگان ایران به رقابت پرداختند. سارا بهاروندی با نتایج مشابه در هر دو بازی خود، در چهار فریم متوالی پریسا درویشوند و ارمغان حسنی را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پریسا درویشوند نیز در حالی که ۳ بر ۱ از ارمغان حسنی پیش بود بازی متوقف و ادامه آن به امروز موکول شد.

بهاروندی باید امروز با برنده مسابقه درویشوند و حسنی مسابقه دهد و در صورت پیروزی جواز حضور در جام جهانی اسنوکر شش توپ را کسب خواهد کرد. در صورت شکست بهاروندی در این دیدار دو بازی دیگر نیز انجام و بازیکن اعزامی به رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون بولینگ بیلیارد و بولس رقابت پرداختند نمایندگان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست