Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@09:32:09 GMT

معرفی ۱۵ خودروی پرفروش سال ۲۰۱۹ در جهان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۵۵۱۹

معرفی ۱۵ خودروی پرفروش سال ۲۰۱۹ در جهان

در این گزارش به معرفی ۱۵ خودرو با بیشترین آمار فروش در بازار‌های جهانی خواهیم پرداخت. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در طول سال 2019 بالغ بر چند صد خودرو جدید و جذاب توسط شرکت‌های مختلف در کشور‌های جهان تولید و وارد بازار شدند، مدل‌های بسیار زیادی هم که در سالیان پیشین معرفی شده بودند، در بازار جهانی حضور داشته و به فروش می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان بازار پرتلاطم خودرو با انواع و اقسام مدل‌های مختلف، با برند‌های معتبر، امکانات عالی و قیمت مناسب، کسب عنوان پرفروش‌ترین خودرو سال، اتفاقی شگفت انگیز است. مردم در سراسر جهان، انتخاب‌های فراوانی برای تهیه خودرو جدید خود دارند، در این بازار پررقابت برای درخشش یک مدل مخصوص، باید تمامی موارد مورد نظر مشتریان برآورده شود. این موارد شامل قدرت خودرو، قیمت، امکانات هوشمند، ایمنی، خدمات پس از فروش، طراحی زیبا، آپشن‌های کاربردی و تناسب داشتن با نیاز مردم منطقه است. به طور مثال در شهر‌های بزرگ فروش وانت‌ها یا پیکاپ‌ها قابل توجه نیست، اما خودرو‌های سدان، شاسی‌بلند و هاچبک، به خصوص در نسخه‌های هیبریدی یا الکتریکی، فروش بالایی دارند. از طرفی در مناطقی با پوشش طبیعی گسترده، نیاز مردن به پیکاب و وانت بسیار است، از این رو بسیاری از مردم ایلت‌های آمریکا یا کشور استرالیا، از جمله خریداران مدل‌های پیکاپ هستند. مدل‌های کروکی و جمع‌و‌جور در مناطق خوش‌آب و هوا و توریستی طرفدار بسیاری دارند و از طرفی کراس‌اوور‌های سرسخت و قدرتمند، برای مناطق جنگلی، صعب‌العبور با بارش فراوان باران و برف مناسب هستند.

تمامی موارد گفته شده در کنار تبلیغات، اعتبار نام شرکت تولید کننده و برگزاری فروش‌های ویژه، به محبوبیت یک خودرو و درنهایت فروش بالا و سودآوری آن کمک می‌کند. به طور معمول شرکت‌های زیادی قادر به تولید مدل‌های پرفروش نیستند، با بررسی فروش سالانه خودرو‌ها پی‌ می‌بریم که به طور معمول شرکت‌های نیسان، تویوتا، فورد و هوندا توانایی تولید مدل‌های پرفروش را دارند. علت این اتفاق قیمت مناسب، امنیت بالا و به خصوص برای برند‌های شرق آسیایی، جمعیت بالا کشور‌های بازار هدف مانند کشور‌های چین، ژاپن، کره، هند و روسیه است که موجب می‌شود این شرکت‌ها همواره یکی از پرفروش‌ترین خودروها در جهان را تولید کنند. در کنار این موارد عدم وجود نام شرکت‌هایی مانند مرسدس بنز، بی‌ام‌و، آئودی و فولوکس‌واگن به علت قیمت بالا محصولات و بازار هدف کوچکتر، جای تعجب ندارد. البته گروه خودروسازی فولکس‌واگن با مالکیت چندین برند معروف، طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌های خودرو سازی در جهان بوده، اما محصولات خود فولکس‌واگن به تنهایی در میان خودرو‌های پرفروش دیده نمی‌شوند.

با نگاهی به پرفروش‌ترین خودرو‌های سال 2019، در می‌یابیم که مانند همیشه شاسی‌بلند، کراس‌اوور و پیکاپ‌های مقرون‌به‌صرفه توانسته‌اند در بازارجهانی درخشان ظاهر شوند، در میان این خودروها، معدود مدل‌های طرح سدان به چشم می‌آیند که البتده تعداد فروش بالایی دارند. با توجه به این موارد، با معرفی پرفروش‌ترین خودرو‌های سال 2019 همراه ما باشید:

نام خودرو: تویوتا هایلندر

تعداد فروش: 239.438 نسخه

قیمت پایه: 38 هزار و 200 دلار

تویوتا هایلندر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلند‌های سال شناخته می‌شود، این خودرو که نسل آخر آن در سال 2018 معرفی شد، در دوسال میلادی گذشته فروش بسیار خوبی داشته، البته با توجه به افت فروش 2.1 درصدی در سال 2019 نسبت به سال 2018، همچنان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودرو‌های سال شناخته می‌شود.

نام خودرو: فورد اسکیپ

تعداد فروش: 241.338 نسخه

قیمت پایه: 25 هزار دلار

پس از فروش عالی در سال 2018، فورد اسکیپ به عنوان یک شاسی‌بلند مقرون‌به‌صرفه در سال 2019 نیز با اقبال بالایی همراه بود. این خودرو بر اساس پلتفرم مشهور فورد ff تولید شده و با توجه به افت فروش 11 درصدی نسبت به سال 2018، همچنان در میان پرفروش‌ترین‌های سال 2019 قرار گرفته است.

نام خودرو: جیپ گرندچروکی

تعداد فروش: 242.969 نسخه

قیمت پایه: 33 هزار و 200 دلار

جیپ گرندچروکی یکی دیگر از شاسی‌بلند‌های این فهرست است که در سال 2019 فروش بالایی داشت. این خودرو برخلاف مدل‌های پیشین، در سال 2019 فروش بیشتری نسبت به سال 2018 داشت. البته در ماه‌های انتهایی سال، فروش این مدل کمی با افت مواجه شد، اما به طور کلی، شرکت جیپ در سال 2019 توانست 8 درصد بیشتر از سال میلادی گذشته شاسی‌بلند گرندچروکی را به فروش برساند.

نام خودرو: تویوتا تاکوما

تعداد فروش: 248.801 نسخه

قیمت پایه: 25 هزار و 700 دلار

یک پیکاپ جذاب، ارزان و پرقدرت که در مناطقی مانند آمریکا، مکزیک و ژاپن طرفداران بسیاری دارد، باید هم در فهرست پرفروش‌ترین‌های سال باشد. تاکوما نیز نسبت به سال 2018 با افزایش فروش همراه شد، البته این مقدار تنها 1.3 درصد بود، اما رشد فروش این خودرو برای تویوتا به معنی افزایش سرمایه‌گذاری بر روی پیکاپ‌های خود به ویژه در مناطق آمریکای لاتین است.

نام خودرو: هوندا آکورد

تعداد فروش: 267.567 نسخه

قیمت پایه: 26 هزار و 100 دلار

نسل دهم سدان هوندا آکورد در سال 2017 معرفی شد، در دوسال ابتدایی عرضه این مدل جزو 10 مدل پرفروش سال بوده، البته در سال 2019 با کمی افت فروش به مقام یازدهمین خودرو پرفروش سال تنزل پیدا کرد. تنوع مدل‌های ارائه شده، قیمت ارزان و شرایط فروش ویژه در منطقه آمریکای شمالی، از جمله دلایل موفقیت هوندا آکورد به شمار می‌آید.

نام خودرو:تویوتا کرولا

تعداد فروش: 304.850 نسخه

قیمت پایه: 19 هزار و 450 دلار

عضو ثابت فهرست پرفروش‌ترین‌ها در سال‌های مختلف، به‌نظر نمی‌رسد که هرگز تویوتا کرولا را خارج از فهرست 15 خوردو پرفروش سال ببینیم. با گذشت سالی دیگر این مدل همچنان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودرو‌های سال شناخته می‌شود. تویوتا کرولا همچنین پرفروش‌ترین خودرو تاریخ است. خودرویی که از 1966 تولید می‌شود و نسل جدید آن در سال 2018 معرفی شد. استقبال فراوان از نسخه الکتریکی کرولا از دلایل حضور این خودرو در این فهرست است.

نام خودرو: هوندا سیویک

تعداد فروش: 325.650 نسخه

قیمت پایه: 19 هزار و 750 دلار

هوندا چند مدل پرفروش و بسیار پرطرفدار دارد که از این نظر با دیگر مدل‌های این شرکت اختلاف بسیاری دارند، دومین سدان پرطرفدارن هوندا در این فهرست، مدل مشهور سیویک است که از سال 2016 معرفی و هرساله به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های سال شناخته می‌شود.

نام خودرو:تویوتا کمری

تعداد فروش: 336.978 نسخه

قیمت پایه: 24 هزار و 765 دلار

این فهرست تماما از مدل‌های مشهور و نام آشنایی پر شده که تقریبا هرساله به عنوان پرفروش‌ترین‌های سال معرفی می‌شوند. تویوتا کمری نیز از خودرو‌های نسبتا مقرون‌به‌صرفه با امکانات مدرن و جذاب است که توانست رتبه هشتمین خودرو پرفروش سال 2019 را کسب کند. تویوتا کمری نسخه‌های بسیار متنوعی با مشخصات، قابلیت‌ها و قدرت متفاوت دارد که موجب می‌شود خریداران با هر نوع سلیقه و مشخصات مورد نظر به سراغ این مدل بیایند.

نام خودرو:شورولت اکویناکس

تعداد فروش: 346.048 نسخه

قیمت پایه: 24 هزار و 995 دلار

شاسی‌بلند کامپکت شورولت به عنوان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند جنرال موتورز در این فهرست جایگاه هفتم را از آن خود کرد. این خودرو تا کنون طی سه نسل تولید شده که به علت قیمت مناسب و امکانات عالی، همواره جزو پرفروش‌ترین خودرو‌های شورولت و شرکت جنرال موتورز به محسوب می‌شود. این مدل در سال 2019 با چهار درصد رشد، بیشترین مقدار فروش در طی 16 سال تولید خود را تجربه کرد.

نام خودرو: نیسان روگ

تعداد فروش: 350.447 نسخه

قیمت پایه: 24 هزار و 920 دلار

یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین خودرو‌های این فهرست که جایگاه بسیار مناسبی نیز دارد، نیسان روگ است. این کراس‌اوور پرطرفدار تا کنون باه مقدار بیش از 350 هزار نسخه فروش نزدیک نشده بود، اما در سال 2019 با 15 درصد رشد که مقدار چشمگیری به شمار می‌آید، از نظر فروش حتی خود شرکت نیسان را هم متعجب کرد.

نام خودرو:هوندا CR-V

تعداد فروش: 384.168 نسخه

قیمت پایه: 25 هزار و 340 دلار

هوندا سی‌آر-وی، نسخه شاسی‌بلند مدل سدان سیویک شرکت هوندا محسوب می‌شود. این کراس‌اوور کامپکت نیز با رشد 1.6 درصدی، بیشترین مقدار فروش در تاریخ خود را پشت‌سر گذاشت و به همین دلیل، پنجمین خودرو پرفروش سال شناخته شد. این کراس‌اوور در آمریکا، اروپا، چین، تایلند و اندونزی به فروش می‌رسد.

نام خودرو: تویوتا RAV4

تعداد فروش: 448.071 نسخه

قیمت پایه: 25 هزار و 850 دلار

تویوتا RAV4 لقب پرفروش‌ترین شاسی‌بلند آمریکا را یدک می‌کشد. این خودرو جذاب به عنوان یک شاسی‌بلند با قابلیت‌های اسپرت و در اندازه کامپکت، همه نیاز‌های خانواده‌های آمریکایی را فراهم می‌سازد. البته فروش خوب تویوتا RAV4 تنها به آمریکا مختصر نمی‌شود، این مدل در کانادا نیز عرضه شده و طرفداران بسیاری دارد. با رشد فروش 4 درصدی نسبت به سال 2018، حضور این مدل در میان 5 خودرو پرفروش سال 2019، جای تعجب ندارد.

نام خودرو: شورولت سیلورادو

تعداد فروش: 575.600 نسخه

قیمت پایه: 28 هزار و 300 دلار

تاکنون تعداد بسیاری از فهرست پرفروش‌ترین خودرو‌های سال به مدل‌های شاسی‌بلند اختصاص داشت، اما 3 مدل پرفروش سال، در انحصار وانت تراک‌های پرقدرت آمریکایی است. شورولت سیلورادو که دست کمی از یک کامیون ندارد، یکی از مشهورترین تراک‌های قاره آمریکا به شمار می‌رود که سابقه ساخت آن به بیش از 20 سال می‌رسد. نسل سوم این خودرو میان سال‌های 2014 تا 2019 به فروش رسید و در حال حاضر آخرین نسخه‌های آن در بازار است. شورولت قول داده تا در سال جدید، نسخه جدید و جذاب‌تر سیلورادو را معرفی و روانه بازار کند.

نام خودرو: رم پیکاپ

تعداد فروش: 633.694 نسخه

قیمت پایه: 32 هزار دلار

شرکت رم تراکس با تولیدتعدادی از پیکاپ‌های محبوب بازار شناخته می‌شود. این شرکت در سال 2019 توانست با یک پیشرفت فروش چشمگیر، تعداد بیش از 633 هزار پیکاپ به فروش برساند. این تعداد نسبت به فروش سال 2018، نزدیک به 18 درصد رشد داشته است که رقمی شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. این فروش عالی به دلیل معرفی نسل جدید رم پیکاپ بود که موجب جذب خریداران شد.

نام خودرو: فورد سری اف

تعداد فروش: 896.526 نسخه

قیمت پایه: 30 هزار دلار

محبوب‌ترین و مشهور‌ترین وانت تراک در جهان و حتی شاید در تاریخ، بار دیگر به عنوان پرفروش‌ترین خودرو سال انتخاب شد. این مدل نزدیک به 900 هزار نسخه فروش داشت که رقم نزدیکی به رکورد یک میلیون نسخه فروش محسوب می‌شود. البته فورد سری‌اف با توجه به رشد فروش رم پیکاپ، 1.4 درصد نسبت به سال 2018 کاهش فروش داشت. رقابت این دو مدل در بازار سال 2020 می‌تواند جذابیت فراوانی داشته باشد. فرود سری‌اف از سال 2015 با کلی تغییرات وارد نسل پانزدهم خود شد. این مدل از سال 1949 تولید می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرفروش ترین خودرو های سال پرفروش ترین شاسی بلند سال شناخته می شود عنوان پرفروش ترین پرفروش ترین های سال فهرست پرفروش ترین خودرو پرفروش سال نسخه قیمت پایه پرفروش ترین ها نسبت به سال 2018 مقرون به صرفه کراس اوور تویوتا کرولا محسوب می شود هوندا آکورد فروش بالایی سال 2019 تویوتا کمری عنوان یک قیمت مناسب تعداد فروش مدل پرفروش سال 2019 هزار دلار نام خودرو تویوتا RAV4 نسخه فروش فروش بالا سال 2018 درصد رشد معرفی شد افت فروش رسانه ها رشد فروش پیکاپ ها فروش سال رم پیکاپ شرکت ها سری اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران