Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@13:25:35 GMT

آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت قطارهای نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۵۹۲۳

آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت قطارهای نوروزی

پیش‌فروش حضوری بلیت قطارهای نوروزی از ساعت ۸ صبح امروز ‌از طریق مراکز فروش و آژانس‌ها آغاز شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی در ۳ مرحله از طریق سایت‌های مجاز فروش بلیت قطار و اپلیکیشن‌های مربوطه انجام شد.

در پیش‌فروش اینترنتی ظرفیت قطارها در مسیرها و تاریخ‌های پرتقاضا نظیر تهران-مشهد، تهران-شیراز و غیره خصوصاً برای تاریخ‌های ۲۷،۲ ۸ و ۲۹ اسفندماه به سرعت تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی آغاز شد

البته ۵۰ درصد ظرفیت فروش بلیت قطارهای نوروزی، به فروش اینترنتی و ۵۰ درصد به فروش حضوری از طریق آژانس‌ها و مراکز فروش اختصاص یافته است.

از ساعت ۸ صبح امروز نیز فروش ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان ریلی نوروز، آغاز شد، امروز بر خلاف روز گذشته، پیش‌فروش در همه مسیرها از ساعت ۸ صبح آغاز شد، در حالی که دیروز در ۳ دسته پیش‌فروش انجام شد به عنوان مثال پیش‌فروش مسیر مشهد غیر از تهران به مشهد از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و پیش‌فروش مسیر تهران-مشهد و بلعکس از ساعت ۱۷ از طریق فروش‌ اینترنتی آغاز شده بود.

نوروز امسال در مسیر تهران ـ وان و تهران ـ آنکارا نیز قطار برقرار است؛ قیمت بلیت قطار تهران ـ آنکارا همان نرخ مصوب و به صورت یورو است.

طرح سفرهای ریلی نوروز ۹۹ از ۲۴ اسفند ۹۸ آغاز می‌شود و تا پایان روز ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۹ ادامه دارد.

طبق اعلام معاون مسافری راه‌آهن قیمت بلیت‌ قطارها همان نرخ‌های قبلی است و تغییری نداشته است.

‌برای ایام نوروز امسال ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار صندلی ظرفیت در نظر گرفته‌ شده است.

‌مسافران دقت کنند هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت‌ حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند؛ همچنین بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

‌در همه ایستگاه‌های راه‌آهن کنترل بلیت با شناسنامه انجام می‌شود و مسافران دقت کنند هرگز بلیت بی‌نام خریداری نکنند، اگر بلیت‌ها با کارت شناسایی مسافران همخوانی نداشته باشد، آن مسافر باید در همان ایستگاه بلیت جدید تهیه کند،‌ بنابراین‌ مردم‌ به هیچ عنوان سراغ دلالان نروند و بلیت بی‌نام خریداری نکنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا پیش فروش بلیت قطار سفر نوروزی کد ملی آنکارا تهران بلیت قطارهای نوروزی فروش بلیت قطار فروش اینترنتی ساعت ۸ صبح فروش حضوری پیش فروش تهران ـ آغاز شد ۵۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com