Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمود زاده همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راستای شفاف سازی و پاسخگویی روز سه شنبه ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس تلفنی به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ می‌دهد.

در این راستا محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تلفن ۸۸۶۴۶۳۱۲ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد عمده سوالات شهروندان، ابهامات آنها در دو حوزه طرح ملی مسکن و طرح مسکن مهر باشد.

معاونت مسکن همچنین مسئول تنظیم بازار مسکن و تعیین و تنظیم سیاست‌های مربوطه بوده و شهروندان می‌توانند سوالات و ابهامات خود در خصوص علل افزایش قیمت مسکن را با وی مطرح کنند.

همچنین اعضای نظام مهندسی و معترضان به آزمون‌ها نیز می‌توانند سوالات خود را با این معاونت در میان بگذارند

با توجه به اینکه معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، همزمان دبیر شورای عالی مسکن نیز هست، شهروندانی که سؤالاتی در حوزه‌های صدور اسناد ملکی، تسهیلات بانک مسکن اعم از صندوق مسکن یکم یا تسهیلات از محل اوراق، حوزه بافت فرسوده، مسکن روستایی و… نیز دارند، می‌توانند با محمودزاده مشکلات خود را بیان کنند.

کد خبر 4843343 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک مسکن دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی وام مسکن قیمت مسکن ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت نفت قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام تولید نفت تورم قیمت یورو اوپک نظام بانکی بورس وزارت راه و شهرسازی ساعت ۱۰ تا ۱۲ راه و شهرسازی معاون مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:به منظور جلوگیری از بهره کشی غیرقانونی از کارگر و سوء استفاده از آنان و همچنین، موضوع قراردادهای سفید امضا، لایحه "امنیت شغلی کارگران" که در هیات وزیران به تصویب رسیده به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه و در حاشیه جشنواره امتنان از کارگران خراسان رضوی و در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع افزود:در این لایحه به دائمی شدن قراردادها، امنیت شغلی و جلوگیری از امضای قراردادهای سفید امضاء پرداخته شده است.

وی همچنین ادامه داد: اکنون تورم در کشور ما نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است ولی به افزایش حقوق کارگران توجه شده است و در سال جاری، نسبت به سال گذشته شاهد حدود ۳۵ درصد افزایش حقوق هستیم.

وزیر کار بیان کرد: در حوزه مسکن، هم قرارگاه ملی مسکن در وزارت کار تشکیل شده است و به زودی شعبات استانی این قرارگاه نیز راه اندازی خواهد شد.

مرتضوی گفت: همچنین، دولت به خدمات غیرنقدی نیز مبادرت ورزیده و در حوزه بیمه پایه درمانی، اکنون پنج دهک اول جامعه تحت پوشش رایگان بیمه قرار دارند؛ از سوی دیگر بیمه پایه بازنشستگان نیز در دولت سیزدهم افزایش یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان