Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اضافه شدن تعداد دوربین‌ها برای ارائه عملکردهای متنوع و عکس‌برداری حرفه‌ای‌تر در شرایط و صحنه‌های متفاوت، در دستورکار برندهای فعال بازار گوشی‌های همراه قرار گرفته است. همچنین برخی از شرکت‌ها جهت بهینه‌سازی نرم افزاری قابلیت‌هایی مانند اضافه کردن افکت‌ها یا پردازش مخصوص تصاویر را اضافه کرده‌اند تا از آنها به عنوان برگ برنده خود در رقابت بین شرکت‌های مطرح در حوزه تولیدکننده گوشی هوشمند استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنوع محصولات باعث شده برای انتخاب یک گوشی هوشمند با عملکرد سطح بالای دوربین، با انبوهی از واژه‌های تخصصی روبرو شده و سردرگم شوید. اینجاست که اتکا به تحلیل و بررسی افراد متخصص در یک وب‌سایت معتبر، به شدت کارساز خواهد بود.

وب‌سایت DXOMARK از جمله وب‌سایت‌های معتبر و از نظر بسیاری از کارشناسان، بهترین مرجع بررسی عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. اطلاعات ارائه شده از سوی کارشناسان این وب‌سایت تا حدی معتبر است که در چند سال اخیر، در مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید، بارها به آمار، ارقام و اطلاعات ارائه شده از سوی DXOMARK استناد شده است.

نکته قابل توجه اینکه در حال حاضر در صدر لیست ارائه شده از سوی این وب‌سایت، به ترتیب سه گوشی هوشمند Huawei Mate ۳۰ Pro ۵G، Honor V۳۰ Pro و Huawei Mate ۳۰ Pro قرار گرفته‌اند و موفق شدند آزمون‌های سخت‌گیرانه متخصصان این شرکت را با سربلندی پشت‌سر بگذارند.

نکات شاخص از نگاه DXOMARK

DXOMARK در لیست نکات شاخص برترین دوربین موبایلی حال حاضر بازار یعنی Huawei Mate ۳۰ Pro ۵G، مواردی مانند سطح بالای جزئیات تصاویر را در اکثر شرایط تست عنوان کرده است. رنگ‌های چشم‌نواز برای عکس‌برداری در محیط‌های باز، کنترل مؤثر نویز، تخمین دقیق عمق و محدوده دینامیکی خوب در حالت بوکه و بالاخره، جزئیات خوب در حالت عکس‌برداری با برزگنمایی، از دیگر نکات قابل توجه است.

Huawei Mate ۳۰ Pro به ادعای کارشناسان DXOMARK نکات مثبتی مشابه با نسخه Huawei Mate ۳۰ Pro ۵G در بخش عکس‌برداری دارد.

سه محصول برتر لیست DXOMARK از خانواده هوآوی موفق شده‌اند به ترتیب امتیاز ۱۲۳، ۱۲۲ و ۱۲۱ را به خود اختصاص دهند که رکوردی چشم‌گیر است. به این ترتیب باید باکیفیت‌ترین دوربین‌های موبایلی در دنیا را متعلق به هوآوی بدانیم.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4843381

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی هواوی موبایل موبایل هواوی شرکت هواوی سفرهای نوروزی صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا ایران کیش آموزش زبان خارجی طراحی نوروز استارت آپ پرداخت الکترونیک امنیت پایدار بانک ملی ارائه شده از سوی Huawei Mate ۳۰ Pro ۵G گوشی هوشمند عکس برداری وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی