Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای بازسازی ورزشگاه تختی تهران اشاره کرد و گفت:  در نشستی که در دفتر وزیر ورزش و با حضور شخصِ وزیر، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد در مورد بازسازی ورزشگاه تختی و تکمیل سالن ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰۰ نفری بعثت (مجموعه ورزشی شهید معتمدی) صحبت و تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: بر اساس جمع بندی و مصوبه این نشست، ۱۰ میلیارد تومان به بازسازی ورزشگاه تختی اختصاص داده شد. این اعتبار برای تعمیر سازه و زمین چمن آن هزینه خواهد شد.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه کارشناسان و مشاوران در حال بررسی وضعیت کابل های نگهداری کننده سقف استادیوم تختی هستند، ادامه داد: باید مشخص شود که میزان آسیب و فرسودگی سقف استادیوم چقدر است، اگر کم باشد که با تعمیر برطرف می شود اما اگر بالاتر از حد مشخصی باشد باید تعویض شود.

گل محمدی خاطرنشان کرد: به همین دلیل در مورد کلِ هزینه موردنیاز برای بازسازی ورزشگاه تختی فعلا هیچ رقمی نهایی نیست. بعد از اتمام مراحل بررسی و مشخص شدن اقداماتی که باید انجام می شود، هزینه لازم برآورد خواهد شد. آنچه مسلم است فعلا ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای بازسازی ورزشگاه تختی اختصاص داده شده و باید با همان کار را پیش ببریم.

وی به این پرسش که «اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی مصوب برای بازسازی ورزشگاه تختی در اختیارتان گذاشته شده است؟» پاسخ منفی داد و گفت: فعلا بودجه مورد نظر مصوب شده اما هنوز اعتباری ویژه این کار دریافت نکرده ایم اگرچه ما هم هنوز وارد فاز اجرایی کار نشده ایم.

گل محمدی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «بازسازی ورزشگاه تختی چه زمانی آغاز می شود و آیا این ورزشگاه برای لیگ بیستم آماده خواهد شد؟»، گفت: باید فصل سرما تمام شود تا بتوانیم بر روی کابل ها کار کنیم بنابراین عملیات اجرایی برای بازسازی ورزشگاه تختی بعد از نوروز ۹۹ آغاز می‌شود. کار را به گونه ای پیش خواهیم برد که ورزشگاه تختی برای فصل آتی لیگ برتر آماده شود. به این معنا که تیم های تهرانی می توانند دیدارهای خانگی خود در لیگ بیستم را در این ورزشگاه برگزار کنند.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: اگر از کل بودجه تخصیصی به بازسازی ورزشگاه تختی و پس از انجام اقدامات لازم در این زمینه، هزینه ای باقی بماند آن را برای تکمیل ورزشگاه شهید معتمدی (سالن بعثت) هزینه خواهیم کرد. البته که کل بودجه موردنیاز برای بازسازی سالن سرپوشیده بعثت ۲۵ میلیارد تومان برآورده شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل مجموعه ورزشی شهید معتمدی تا سال ۱۴۰۰ در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است، یادآور شد: بخش باقی مانده بودجه تخصیصی به ورزشگاه تختی به علاوه بودجه ای که قرار است به ترتیب در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در اختیارمان گذاشته شود، صرفِ بازسازی سالن بعثت می شود.

رضا گل محمدی با یادآوری اینکه آغاز ساخت مجموعه ورزشی شهید معتمدی مربوط به ۱۳ سال پیش است، خاطرنشان کرد: این ورزشگاه در همان مرحله فندانسیون تعطیل و به حال خود رها شد. ۲ سال است که تلاش می کنیم این ورزشگاه را راه اندازی کنیم. امیدواریم تلاش مان تا دو سال دیگر به نتیجه برسد.

کد خبر 4843922 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجموعه ورزشی تختی رضا گل محمدی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور کاراته تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای بازسازی ورزشگاه تختی مجموعه ورزشی شهید معتمدی ۱۰ میلیارد تومان لیگ بیستم خواهد شد گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور با حضور میلاد محمدی بازی خارج از خانه در سوپرلیگ ترکیه را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وپنجم سوپرلیگ فوتبال ترکیه عصر امروز (جمعه) تیم آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، پیروزی یک بر صفر را در خانه استانبول اسپور به دست آورد.

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه

گل 3 امتیازی آدانا دمیراسپور را یوسف باراسی در دقیقه 10 به ثمر رساند.

تیم آدانا دمیراسپور با کسب این پیروزی خارج از خانه 44 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه باقی ماند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول