Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز سه شنبه به دلیل وزش باد شدید شاهد وقوع کولاک در محورهای ارتباطی جنوب استان از جمله مهاباد هستیم افزود: وقوع کولاک از صبح امروز آغاز شده و تردد در محورهای جنوب استان را با مشکل مواجه کرده است.

وی از احتمال وقوع بهمن در برخی محورهای جنوب استان خبر داد و افزود: در حال حاضر به دلیل کولاک شدید در گردنه‌های ارتباطی جنوبی استان توصیه می‌شود رانندگان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ نکات ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری اضافه کرد: کولاک شدید در گردنه «قره‌بلاغ» در محور مهاباد - بوکان (جاده برهان)، گردنه «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت و گردنه «خوله‌پوله» در محور روستایی «میرسه»، تردد خودروها را با مشکل مواجه و رانندگان را مجبور به استفاده از زنجیرچرخ کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش راهداران جهت بازگشایی راه‌های مسدود شده روستایی ادامه دارد افزود: در حال حاضر به دلیل وجود کولاک شدید در گردنه‌های قوری گل، شاه بندلو و علی مردان در محورهای مواصلاتی این شهرستان به رانندگان توصیه می‌شود مجهز به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی بوده باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کولاک شدید راه ارتباطی ۱۵ روستا در چالدران را مسدود کرد افزود: کولاک از صبح امروز در شهرستان چالدران شروع شده و هم اکنون نیز ادامه دارد باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۱۵ روستا در بخش‌های مرکزی و دشتک چالدران شد.

وی با تاکید بر اینکه در چند نقطه گردنه «زمزیران» به دلیل انباشت برف سنگین احتمال سقوط بهمن نیز وجود دارد عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری در چند روز گذشته راه دسترسی ۴۰ روستای شهرستان بازگشایی شد اما راه پنج روستا در محور «جانداران» و «چومل» برای چهارمین روز پیاپی به علت بارش برف مسدود است.

شکری با بیان اینکه راهداران در ۶۸ راهدارخانه استان مستقر بوده و مشغول ارائه خدمات هستند گفت: رانندگانی که قصد تردد از محورهای ارتباطی استان را دارند قبل از سفر وضعیت راه‌های را از شماره ۱۴۱ مدیریت راه‌های استان جویا شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی بارش برف راهداری و حمل و نقل جاده شبانه روزی وزش باد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کولاک شدید در گردنه محورهای جنوب جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور، در پی تشدید موج گرما با ثبت بالاترین حد نصاب دمای هوا و اعلام وضع اضطراری، زندگی صد‌ها میلیون نفر در جنوب و جنوب شرق آسیا با خطر مواجه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

۱) شهروندان تایلندی 
۲) سوم ساک سوتیم - وزیر بهداشت تایلند
۳) شهروند کامبوجی 
۴) کارگر ویتنامی 
۵) دانش آموز فیلیپینی

ثبت دمای ۵۲ درجه سانتیگراد در بانکوک تایلند و فشار مضاعف بر نیروگاه‌های تولید برق، شهروندان تایلندی را در گرمای شدید با کمبود برق و خطر گرمازدگی مواجه کرده است.
بر اساس اعلام وزبر بهداشت تایلند افزایش بی سابقه دمای هوا در این کشور، موجب جان باختن بیش از ۳۰ نفر شده است. گرمای هوا و قطعی برق زندگی مردم میانمار و کامبوج را نیز با اختلال مواجه کرده است.
حکومت نظامیان میانمار، اما گرمای شدید را بهانه کردند و با انتقال آنگ سان سوچی، رهبر ساقط شده این کشور از زندان به محلی نامعلوم به این شرایط جوی، جنبه سیاسی دادند.
مردم ویتنام نیز برای فرار از گرمای طاقت فرسای این روز‌ها، کسب و کار‌های خود را به ساعات اولیه صبح تا نزدیکی ظهر، موکول کرده اند. گرمای سوزانی که زندگی میلیون‌ها اندونزیایی را با خشکاندن زمین‌های حاصلخیز به چالش کشیده و موجب تعطیلی سراسری مدارس و دانشگاه‌ها در بنگلادش و فیلیپین شده است.
هوای داغ ناشی از پدیده ال نینو که بنا به پیشبینی کارشناسان، قاره آسیا به ویژه جنوب و جنوب شرقی آن را در میان تغییرات سوء آب و هوایی، ظرف چند ماه آینده دچار کم آبی و خشکسالی خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی