Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:49:28 GMT

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۶۷۲۷

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران تیم فوتبال پیکان بعد از استعفای حسین فرکی با گزینه‌های متعددی مذاکره کردند و از بین آنها با عبدالله ویسی به توافق رسیدند تا هدایت این تیم در ادامه راه به وی سپرده شود.

ویسی که فصل را با هدایت شاهین بوشهر آغاز کرد و در میانه راه از این تیم جدا شد، در گذشته هم سابقه سرمربیگری در تیم پیکان را نیز تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویسی هدایت تیم های فولاد خوزستان (سرمربی موقت)، صبا قم، پیکان، استقلال خوزستان، سپاهان، نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر را در کارنامه دارد و با تیم استقلال خوزستان به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده است. 

کد خبر 4844068

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله ویسی تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور کاراته تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!

نظرات مختلفی راجع به آینده مکس الگری روی نیمکت یوونتوس وجود دارد. با وجود انتقادات هواداران، این سرمربی هم‌چنان از حامیان بسیاری برخوردار است

طرفداری | با وجود راهیابی یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا و طی‌کردن ۹۹ درصد راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، بیشتر هواداران این تیم معتقدند ماسیمیلیانو الگری شخص مناسبی برای نشستن روی نیمکت بیانکونری نیست و او باید در پایان فصل جاری، تورین را ترک کند.

اما جیووانی گالئونه‌، سرمربی سابق و دوست صمیمی ماسیمیلیانو الگری نظر دیگری دارد و فکر می‌کند در حال حاضر، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای اخراج مکس وجود ندارد. گالئونه در گفتگو با گاتزتا گفت:

الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین شده است، پس چرا باید یوونتوس را ترک کند؟ تیاگو موتا مربی خوبی است، اما هدایت یوونتوس کاملا متفاوت از هدایت بولونیا است. با بازیکنانی مثل پاولوویچ، مودریچ، کوپماینرس و زیرکزی، یوونتوس می‌تواند به اینتر نزدیک شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد