Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@06:43:09 GMT

مصاحبه مهدی رحمتی کار دستش داد !

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۶۹۴۶

مصاحبه مهدی رحمتی کار دستش داد !

دروازه‌بان تیم فوتبال شهرخودرو به دلیل مصاحبه بعد از بازی با ماشین‌سازی به کمیته انضباطی فراخوانده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال شهرخودرو در دیدار گذشته خود در مشهد موفق شد ماشین سازی تبریز را شکست دهد، اما بازیکنان و کادر فنی این تیم بعد از پایان مسابقه به عملکرد زاهدی‌فر داور این دیدار اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رحمتی بعد از پایان این مسابقه در مقابل دوربین‌های تلویزیونی گفت:

من قصد اتهام زدن ندارم و کاری هم به اشتباهات قبلی این داور (زاهدی‌فر) ندارم، اما این بار از آقای ممبینی خواهش می‌کنم که فیلم بازی ما را ببیند و نظرش را در مورد اخطار‌های بی‌موردی که به بازیکنان ما داده می‌شد اعلام کند. از آقای ممبینی خواهش می‌کنم ذهنیتی برای ما ایجاد نکنند تا قبل از بازی استرس شرایط داوری را داشته باشیم. از رئیس کمیته داوران می‌خواهم در چیدن داوری بیشتر دقت کند.

بعد از این اظهارات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رحمتی کاپیتان سابق استقلال را فراخوانده و با ارسال نامه به باشگاه مشهدی خواستار حضور گلر این تیم در فدراسیون فوتبال شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که کمیته داوران فدراسیون فوتبال کوچکترین انتقادی را به کمیته انضباطی ارجاع داده، اما در قبال انتقاداتی که به عملکرد داوران می‌شود واکنشی نشان نمی‌دهد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد تصمیمات تک نفره در این کمیته کاملا مشهود است و مشخص نیست فدراسیون فوتبال چگونه روی عملکرد این کمیته نظارت می‌کند. به طور مثال اسماعیل صفیری عضو کمیته داوران روز یکشنبه در گفتگو با فارس مدعی شد در هیچکدام از تصمیمات این کمیته نقش ندارد و تنها اسم او در کمیته داوران ثبت شده است.
هدایت ممبینی به عنوان رئیس کمیته داوران در مقام پاسخگویی به هیچکس از جمله رسانه‌ها نیست و وی به عنوان نفر اول این کمیته حتی در قبال اتفاقات و جنجال‌هایی که در کلاس دانش افزایی ۱۰ روز پیش رخ داده سکوت کرده است. این اتفاقات در حالی رخ داده که شنیده می‌شود وی قصد دارد برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کند.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو مهدی رحمتی کمیته انضباطی هدایت ممبینی شهرخودرو کمیته انضباطی لیگ برتر ایران مهدی رحمتی هدایت ممبینی فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی کمیته داوران رخ داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!

دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

به گزارش مشرق، پیلار آلگریا، سخنگوی دولت اسپانیا اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی این کشور به عنوان رییس کمیته تازه‌تاسیس بر نظارت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا منصوب شده است.

اسپانیا که یکی از میزبانان مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، هفته گذشته از تشکیل یک کمیته ویژه به منظور نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور تا زمان برگزاری انتخابات جدید خبر داد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرده‌اند که به دقت و با نگرانی وافر شرایط را رصد خواهند کرد.

این اقدام پس از ماه‌ها آشوب و تلاطم در فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت؛ نهادی که با چند رسوایی از جمله پرونده فساد مالی و همچنین برکناری لوئیس روبیالس، رییس سابق این فدراسیون به دلیل تعرض آشکار به جِنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان این کشور روی سکوی اهدای مدال قهرمانی جام جهانی به این تیم، دست و پنجه نرم می‌کند.

دل‌بوسکه در سال ۲۰۱۰ لاروخا را به عنوان قهرمانی جام جهانی رساند و پیش‌تر نیز آن تیم پرستاره را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ رسانده بود. او پیش از موفقیت در سطح بین‌المللی، در مدت چهار سال حضور روی نیمکت رئال مادرید(از سال ۱۹۹۹) ۲ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار در لالیگا تاجگذاری کرد. هدایت باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز در کارنامه حرفه‌ای دل‌بوسکه به چشم می‌خورد. مرد اسپانیایی در کسوت بازیکن نیز بیش از ۴۰۰ بازی برای رئال انجام داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند