Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@08:11:56 GMT

ثبت رکوردجدیدتولیدشمش فولادی بانک گردشگری

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۶۹۶۹

رکورد جدید تولید شمش فولادی در واحد ذوب 150 مجتمع فولاد صنعت بناب به مناسبت دهه فجرثبت شد. ناطقان: به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری،درایام الله دهه فجر، رکورد جدید تولید شمش فولادی در واحد ذوب قوس 150 این مجتمع به میزان 1130 تن در روز در حالی به ثبت رسید که این میزان تولید در این واحد بی سابقه بوده و شمش های 150در 150 با گرید های  5sp , 3sp   در حال حاضر تولید می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واحد ذوب و ریخته گری 150 ( ذو ب شاهین ) مجتمع فولاد صنعت بناب از سال 1392 راه اندازی گردیده و سالانه توان تولید 320 هزارتن شمش فولادی را با کیفیت بالا دارا می باشد .

ذوب 150 این شرکت دارای کوره قوس 50 تنی بوده و قابلیت هات شارژ و اتصال به خط نورد 18 استند را نیز دارا میباشد که در حال حاضر شمش های تولید شده در این واحد در خطوط نورد این مجتمع مورد استفاده قرار گرفته و در بازارهای داخلی و خارجی نیز عرضه می شود .

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با داشتن دو واحد ذوب و ریخته گری توان تولید سالانه 600 هزار تن شمش فولادری را دارا بوده و همچنین با برخورداری از 7 خط نورد،  قابلیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و 950  هزارتن  انواع مقاطع نوردی در قالب سبد کامل محصولات فولادی را دارا می باشد که به سبب کیفیت بالای محصولات تولیدی، در بازرهای داخلی و خارجی از جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان برخوردار است.



برچسب ها: بانک گردشگری ، شمش ، ناطقان ، فولاد ، دهه فجر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک گردشگری شمش ناطقان فولاد دهه فجر مجتمع فولاد صنعت بناب حال حاضر شمش فولادی واحد ذوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سامانه و زیرسامانه، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) آغاز شد.

پارسا افزود: تکمیل عملیات راه‌اندازی این واحد منجر به افزایش یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: سفارش گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان این واحد انجام و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد مرحله عملیاتی شد.

رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: افزایش تولید اوره کشور ضمن این‌که نقش به‌سزایی در امنیت غذایی صنایع پتروشیمی کشور دارد، ارزآوری بسیار بالایی نیز برای کشور به‌دنبال خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه