Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشست خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر دقایقی با حضور مسئولین این جشنواره و اهالی رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد. تاریخ انتشار: 11:13 - 15 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۲۰۲

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر دقایقی با حضور مسئولین این جشنواره و اهالی رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس این دوره از جشنواره و شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر حضور داشته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در ابتدای این نشست گفت: همه ما تلاش می‌کنیم تا چند روز دیگر جشنواره موسیقی فجر را آغاز کنیم. به هر حال دفتر موسیقی وزارت ارشاد از مرداد ماه امسال کار ستاد اجرایی را آغاز کرد و در پی آن جلسات متعددی را با مدیران رویداد‌های قبلی را برگزار کرد. شاید یکی از اولین کار‌های ما در این راستا شناسایی و انتخاب اعضای هیات انتخاب بود که با کمک دکتر شاهین فرهت دبیر ادوار اخیر جشنواره موسیقی فجر این کار انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره موسیقی فجر اینجا کلیک کنید

وی درباره برنامه های ستاد جشنواره برای برگزاری دوره سی و پنجم اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا از این پس گروه‌هایی که در جشنواره حضور پیدا می‌کنند با اجرای آثار تازه در این رویداد حضور داشته باشند و این جشنواره موسیقی فجر باشد که می‌تواند سرآغازی برای اجرای قطعات جدید گروه‌های مختلف شرکت کننده باشد. ما در حوزه بین الملل نیز برنامه ریزی‌هایی را انجام دادیم که در این بخش اردوان جعفریان کار انتخاب آثار را به عهده داشت. یکی دیگر از فعالیت‌های ستاد بحث برگزیدگان جشنواره‌های مختلف کشور است که در این دوره روی آن متمرکز بودیم.

شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در بخش بعدی این نشست گفت: تمام تلاش ما این بوده که برنامه‌های موسیقایی با کیفیتی را به مخاطبان ارائه دهیم. به هر ترتیب رویداد موسیقی فجر یک رویداد بزرگ است که هنرمندان ۲۵ استان کشور در آن حضور فعالی دارند.

اردوان جعفریان مدیر بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در همین راستا ادامه داد: ما در حوزه بین الملل با توجه به اینکه عنوان بین المللی در جشنواره نیست سعی کردیم که کیفیت را بالا ببریم. در این راستا سیاست دعوت از هنرمندان تنوع جغرافیایی و تنوع فرم برای راضی نگهداشتن مخاطبان سبک‌های مختلف اولویت‌های ما هستند. ما در این شرایط ۲ گروه در حوزه موسیقی کلاسیک از کشور بلژیک، در حوزه کشور‌های همسایه هنرمندانی از کشور‌های ترکمنستان و آذربایجان را داریم. در حوزه موسیقی جز نیز گروه‌هایی از کشور‌های ایتالیا و اتریش در این دوره حضور دارند. علاوه بر این هنرمندانی مطرح از موسیقی معاصر فرانسه نیز به اجرای برنامه می‌پردازند. کنسرت موسیقی ظافر یوسف نیز یکی از اتفاقات خوب جشنواره امسال است که همه اهالی موسیقی می‌دانند او از هنرمندان بزرگ عرصه موسیقی در دنیاست.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره موسیقی فجر اخبار موسیقی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر دفتر موسیقی وزارت شاهین فرهت دبیر نشست خبری سی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است