Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها، مبارزه با مواد مخدر به جنبشی همگانی تبدیل شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، یزدان آزرمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر شهرستان کبودر آهنگ با بیان اینکه موادمخدر می‌تواند اکثریت مسائل جامعه را تحت الشعاع خود قرار دهد، گفت: اعضای شورا در کنترل و مدیریت این پدیده شوم وظیفه دارند و باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای مبارزه با این آسیب اجتماعی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اهداف ستاد مبارزه با موادمخدر بر دو رویکرد مقابله نوین و جدی با مواد مخدر و پیشگیری و کاهش تقاضا استوار است که رویکرد دوم در واقع چارچوب اصلی پیشگیری طرح"یاریگران زندگی" است که توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر تهیه و تدوین شده است و استاندار استان نیز بر آن تاکید دارد.
دبیر شورا تاکید کرد که باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه نهادهای فرهنگی و آموزشی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، روحانیت و... موضوع مبارزه با مواد مخدر و آسیب اعتیاد را به جنبش همگانی تبدیل کنیم.

نقش ائمه جمعه و جماعات در پیشگیری از اعتیاد
آزرمی همچنین با حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه شهرستان کبودر آهنگ دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار ضمن تشریح طرح "یاریگران زندگی" به نقش ائمه جمعه و جماعات در کاهش و پیشگیری از اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی پرداخت و گفت: انتظار می‌رود ائمه جمعه با استفاده از تریبون نماز جمعه و دیگر جلسات برای آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و بیان تبعات موادمخدر بر آحاد جامعه استفاده کنند.
حجت الاسلام والمسلمین باقری نیز در این دیدار ضمن رضایت از زحمات کلیه اعضای شورای هماهنگی گفت: برای اجرای طرح یاریگران در سطح شهرستان از تمام ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استفاده خواهیم کرد.

دستگاه قضایی نقش محوری را در مقابله با مواد مخدر ایفا می‌کند
دبیر شورا همچنین در دیدار با دادستان شهرستان کبودر آهنگ با بیان اینکه دستگاه قضایی نقش محوری در حوزه مقابله ایفا می‌کند، گفت: در امر مبارزه باموادمخدر ناامن‌سازی  فضا از اهمیت بالایی برخوردار است.
آزرمی افزود: یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد موج  نارضایتی جامعه از نظام مقدس جمهوری اسلامی  می‌باشد و درصدد ایجاد این نارضایتی از طریق مافیای موادمخدر هستند؛ لذا باید با دستورات قضایی و اجرای آن توسط دستگاه‌های مقابله‌ای و سایر اعضای شورا مانع این توطئه بزرگ شد.
همچنین نوروزی دادستان شهرستان کبودرآهنگ در این دیدار عنوان کرد: دستگاه قضا با قاچاقچیان موادمخدر با جدیت برخورد می‌کند و از طرفی در حوزه پیشگیری به سفیران فرهنگی نیاز داریم.

بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی ریشه در مصرف موادمخدر دارد
دبیر شورا در نشست با مسئولین ستاد اقامه نماز استان عنوان کرد: بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی ریشه در مصرف موادمخدر دارد.
آزرمی در ادامه گفت: هدف از اجرای طرح یاریگران  تبدیل موضوع مواد مخدر به گفتمان غالب، ایجاد حرکت و جنبش در مبارزه فراگیر  با موادمخدر در بین اقشار جامعه و احساس مسئولیت همه افراد در مقابل این پدیده خانمانسوز است.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین شاکری، معاون ستاد اقامه نماز استان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: ما آمادگی داریم این طرح را در جلسه ستاد اقامه استان مطرح و  برای شهرستان‌ها ارسال کنیم.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبارزه مواد مخدر جنبشی همگانی حجت الاسلام والمسلمین مبارزه با مواد مخدر دیدار ضمن تمام ظرفیت ها شورای هماهنگی مواد مخدر ستاد اقامه اعضای شورا ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه