Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛غلامحسین اسماعیلی در نوزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: امروز همه وظیفه داریم در فرایند عملیاتی و اجرایی شدن بیانیه گام دوم ترسیم شده از ناحیه رهبر فرزانه انقلاب، تلاش‌های خودمان را برای استمرار نهضت امام راحل تحت زعامت رهبری قدم برداریم.

وی افزود: خدا را شاکریم که مردم به‌عنوان حافظان این نظام در برهه‌های حساس وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهند و باید از مردم بصیر، آگاه و انقلابی تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی تصریح کرد: در یک ماه اخیر با وجود مشکلات و گلایه‌های که جمعی از شهروندان از برخی بخش‌ها داشتند شاهد دو حماسه بی نظیر مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و اقامه نماز توسط رهبر انقلاب بودیم.

در هیچ کشور و نظامی به اندازه جمهوری اسلامی ایران انتخابات برگزار نشده و به رای مردم مراجعه نشده

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: در ادامه ما دو حماسه دیگر را انتظار داریم که یکی مربوط به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است. قطعاً امسال مردم با یاد و نام سردار شهید سلیمانی و به نیابت از شهدا و در بیان حمایت از گفتمان مقاومت حضور حماسی خواهند داشت. انتظار بعدی ما در دوم اسفند و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است که حتماً در انتخابات نیز مردم حضور همیشگی خود را به نمایش خواهند گذاشت و کشور ما که در بین تمامی کشورها می‌توانیم ادعا کنیم کشور انتخابات است در روز دوم اسفند ماه مجدد شاهد حضور مردم باشیم.

کاندیداهای انتخابات از تخریب و اتهام‌زنی اجتناب کنند

اسماعیلی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه می‌کنم مقررات قانونی را حتماً مورد توجه قرار بدهند و کسانی که بناست در سنگر قانونی به این جامعه خدمت بکنند خود آنها باید نماد عمل به قانون باشند و در فرایند تبلیغات رقابت منصفانه ای را داشته باشند.

وی افزود: از تخریب و اتهام زنی به رقیبان اجتناب کنند. امروز مردم ما از فضای اتهام زنی‌های بی مورد خاطره خوشی ندارند.

وی افزود: خوشحالیم که در قوه قضائیه به توقع مردم از دستگاه قضا تا جایی که توان داریم اهمیت قائل هستیم و در مسیر خواست مردم قدم برمی‌داریم. امروز قوه قضاییه به دنبال آن است که خواست مردم را بشنود و در جهت آن تلاش کند و در همین راستا برای شنیدن حرف مردم در پایان این هفته سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان بوشهر انجام خواهد شد.

آمار جمعیت کیفری ما در حال حاضر سیر نزولی را طی می‌کند

اسماعیلی افزود: از دیگر موضوعات مورد توجه مسئله زندان است. موضوع زندان و زندانیان بیشترین فراوانی را از رهنمودهای رییس قوه قضاییه داشته است. زندان محل نگهداری افرادی است که جداسازی آنها از جامعه ضروری است. آمار جمعیت کیفری ما در حال حاضر سیر نزولی را طی می‌کند.

اسماعیلی افزود: دیروز سامانه شفافیت و همچنین مجتمع قضایی رسیدگی به مفاسد اقتصادی آغاز به کار کرد. در این مجتمع ماموریت‌های مختلفی از جمله در حوزه پیشگیری داریم.

سخنگوی دستگاه قضا در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص اخذ مجوز پیرامون انتشار صوت و تصویر فراگیر که اخیراً در بخشنامه‌ای از سوی رییس قوه قضاییه مطرح شده پیرامون چه مواردی است؟ گفت: این موضوع جدید نیست و بخشنامه یک بخشنامه داخلی است. برخی از رسانه‌ها کار صوت و تصویر فراگیر انجام می‌دهند و مصادیق آن باید از سوی صدا و سیما مطرح شود. مسئولیت هر گونه بارگذاری عکس و غیره در فضای مجازی مشمول این بخشنامه نیست. این بخشنامه در این رابطه بود که پرونده‌های برای این رسانه‌ها تشکیل شده بود و می‌خواستیم در قالب این بخشنامه برای قضات رفع ابهام شود تا چه مصادیق مشمول این موضوع می‌شود. می‌خواستیم همکاران بدانند از چه مرجعی در رابطه با فراگیر بودن یا نبودن آن سوال کنند.

آزادی عیسی شریفی کذب است

اسماعیلی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده عیسی شریفی و آزادی این فرد گفت: آزادی این فرد کذب است. در این پرونده کیفرخواست صادر و رسیدگی در دادگاه شروع شده است. جلسات به صورت مستمر در سازمان قضایی نیروهای مسلح در حال برگزاری است و پس از پایان دادگاه نتیجه به اطلاع مردم می‌رسد.

تکمیل می‌شود....

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی نشست خبری قوه قضاییه دهه فجر انتخابات مجلس تخریب و اتهام زنی رییس قوه قضاییه اجتناب کنند دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: زمان پخش مناظره‌های تلویزیونی و رادیویی کاندیداهای حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مشخص شد. - اخبار استانها -

جابر جهان‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: با هماهنگی صدا و سیما قرار است مناظره‌های تبلیغاتی 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات حوزه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز روزهای 17 تا 19 اردیبهشت در ساعات 11 صبح و 22 شب از شبکه سبلان و 15 و 23 از طریق رادیوی سبلان پخش شود تا مردم شمال استان بیشتر با تفکر و اندیشه‌های 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم آشنایی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در کنار پخش مناظره‌های تلویزیونی 2 کاندیدا، برنامه‌های تبلیغی کاندیداها نیز از فردا از طریق شبکه سبلان و شبکه رادیویی اردبیل در ساعات تعیین شده 13:20 دقیقه، 23 و 23:15 دقیقه از طریق تلویزیون و 12:20، 13:20، 21:20 و 23:20 دقیقه از طریق رادیو پخش خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم در کنار تبلیغات فضای حقیقی، مجازی و سخنرانی در محافل و مجالس مختلف، قطعا از ظرفیت صدا و سیما نیز استفاده کرده و برنامه‌های خود را تشریح می‌کنند.

جهان‌بین از آمادگی کامل فرمانداری‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات خبر داد و افزود: 276 شعبه برای اخذ رأی در روز جمعه آماده شده و عوامل اجرایی اعم از هیأت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی سعی خواهند کرد تا به برگزاری باشکوه انتخابات کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم 21 اردیبهشت ماه تک کرسی باقیمانده نمایندگی استان در مجلس دوازدهم مشخص شده تا در خردادماه شاهد آغاز فعالیت مجلس دوازدهم با ترکیب هفت نفر منتخب استان در مجلس آینده باشیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: از پنجشنبه گذشته تبلیغات کاندیداها آغاز شده و تا 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و تاکنون هیچ مورد تخلف از کاندیداها و یا هواداران آنها در بستر تبلیغات سالم گزارش نشده است.

جهان‌بین بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در روز 21 اردیبهشت ماه انتخابات امن همراه با مشارکت بالای مردم را در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز شاهد باشیم تا زمینه برای معرفی منتخب مردم با آرای بالا فراهم آید.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس