Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از خبرگزاری میزان در خصوص شایعاتی که پیرامون مدارس ایران در سوریه مطرح می‌شود، توضیحاتی را ارائه کرد. تاریخ انتشار: 11:27 - 15 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۱۹۲

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، «غلامرضا کریمی» قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور، صبح امروز (سه‌شنبه ۱۵ بهمن) با حضور در «خبرگزاری میزان»، از بخش‌های مختلف تحریریه این رسانه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی در این بازدید ضمن گفتگو با خبرنگاران، در جریان روند فعالیت‌های بخش‌های مختلف «خبرگزاری میزان» قرار گرفت.

 

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل در این بازدید در خصوص شایعاتی که پیرامون مدارس ایران در سوریه مطرح می‌شود، توضیحاتی را ارائه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مشروح گفت و گوی خبرگزاری میزان با غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور در روزهای آتی منتشر می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش غلامرضا کریمی امور بین الملل خبرگزاری میزان قائم مقام وزیر بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد

رئیس انرژی سازمان اتمی گفت: در المپیاد مخترعین جهان از مدارس انرژی اتمی، ۵ دانش آموز ما مدال گرفتند و در بخش دانش آموزی، ایران مقام اول را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: المپیاد مخترین جهان این هفته در سوئیس برگزارشد و مدارس انرژی اتمی هم درآن ثبت نام کردند و ۵ دانش آموز ما مفتخر به دریافت مدال شدند. یک مدال طلا، یک مداال نقره و سه برنز و در این بخش، دانش آموزان ما مقام اول را کسب کردند که این افتخار را به مردم عزیز و خانواده های آنها تبریک می‌گویم.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 749673

دیگر خبرها

  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها