Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@18:31:33 GMT

استقلال با ۴ غایب به مصاف پرسپولیس می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۷۷۸۸

استقلال با ۴ غایب به مصاف پرسپولیس می‌رود

رویداد۲۴ دربی پایتخت از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم استقلال که روند رو به رشدی داشته است در این بازی شیخ دیاباته، مهاجم تأثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، بازیکنی که نقش زیادی در صعود استقلال به صدر جدول و حتی صعود آبی‌پوشان به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این بازیکن، سیاوش یزدانی و عارف غلامی، دو مدافع استقلال که نیم‌فصل اول در ترکیب آبی‌پوشان بازی می‌کردند، شرایط بازی کردن را ندارند. فرهاد مجیدی مجبور است در خط دفاعی سه نفره از روزبه چشمی، محمد دانشگر و شاهین طاهرخانی استفاده کند. بازیکن بعدی فرشید اسماعیلی است، هافبک طراحی که مجیدی دوست داشت حداقل به دربی برسد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که اسماعیلی نیز به دلیل مصدومیت شرایط رسیدن به دربی را ندارد.

بیشتر بخوانید: ۱۴ یاغی داربی‌های پایتخت را بشناسید

قرار است امروز یا فردا بار دیگر از اسماعیلی تست گرفته شود تا آخرین وضعیت او را اعلام کنند.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qrl خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دربی استقلال و پرسپولیس دربی 92

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) در قزاقستان آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل‌ از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی‌ در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف‌ به توفیقی دست یابد و نتیجه‌ را واگذار کرد تا با کسب‌ مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی‌ مقابل اسرویلوف‌ از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک‌ پیروز شد تا ملک‌خطابی‌ به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده‌ سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف‌ از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی‌ سیدصدری‌ با تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

کد خبر 6095905

دیگر خبرها

  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟