Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمران زاده می گوید در دربی خبری از تاکتیک نیست.

طرفداری- مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما امیدوارم امدادهای غیبی به پرسپولیس کمک نکنند.

حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دربی که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، صحبت‌های زیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی‌ات از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر چیست؟

به نظرم دربی قشنگی می‌شود چون هر دو مربی ایرانی هستند و فکر می‌کنم دربی ایرانی از دربی خارجی‌ها بیشتر می‌چسبد.

کدام تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برنده می‌دانی؟

اگر از من می‌پرسید دوست دارم استقلال صد درصد برنده شود. اما در دربی از تاکتیک خبری نیست و احساسات بر قابلیت‌های فردی بازیکنان غلبه می‌کند. هر تیمی در طول هفته از لحاظ روحی و روانی بهتر باشد، می‌تواند به برتری برسد. استقلال جوان است و پرسپولیس باتجربه، اما فکر می‌کنم انگیزه در استقلال برای پیروزی بیشتر باشد.

نظرت در مورد سرمربیگری مجیدی چیست؟

فرهاد زرنگی کرد که همان سیستم استراماچونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کرد. او می‌خواهد آرام آرام تاکتیک‌های مدنظر خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در استقلال پیاده کند. به نظرم برد در دربی با فرهاد مجیدی بیشتر می‌چسبد چون او سیاه‌باز نیست. برخی مربیان با سیاه‌بازی می‌خواهند خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نزد بازیکنان عزیز کنند اما فرهاد از این کارها بلد نیست.

به نظرت نتیجه بازی چه می‌شود؟

نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما امیدوارم امدادهای غیبی به پرسپولیس کمک نکند. توضیح بیشتری ندارم.

ستاره بازی از نظر تو چه کسی می‌شود؟

آنقدر دوست دارم مطهری گل بزند که باورتان نمی‌شود. دوست دارم مطهری گل بزند و بعد از گلزنی وسط زمین برای هواداران استقلال گیتار بزند و آنها هم شادی کنند. این بازیکنان بدون تعارف مصداق یک فوتبالیست با غیرت است. من از لحاظ شخصیتی زیاد مطهری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌شناسم ولی شنیده‌ام او با استقلال سفید امضا کرده و کمتر پیدا می‌شود یک بازیکن از این کارها در فوتبال ایران انجام بدهد.

پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چطور می‌بینی؟

شنیده‌ام آنها دیروز همگی به مسائل مالی اعتراض کرده‌اند ولی این مسائل ربطی به دربی ندارد. همانطور که گفتم بازیکن با تمام وجودش دوست دارد برای تیمش مقابل تماشاگران به میدان برود. من به شخصه هر وقت در دربی بازی می‌کردم دوست داشتم برنده باشم، چون تا مدت‌ها خیالت راحت است و می‌توانی برای همه کری بخوانی. نباید غافل شد که پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد و بازیکنی مثل سید جلال حسینی تجربه بسیار بالایی دارد، اما از این طرف قائدی و مطهری کوه انگیزه هستند.

خاطره‌انگیز دربی که بازی کردی کدام بود؟

همان که 3 بر صفر بردیم.

و تلخ‌ترین؟

دربی 3 بر 2 که ایمان زائد گلزنی کرد.

برهانی معتقد بود که دنیزلی آن بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پرسپولیس درآورد.

من هم همین نظر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارم چون واقعا دنیزلی مربی خوبی بود. زاید در آن مسابقه یک اتفاق بود و مثل چشم که پلک می‌زنید آمد و رفت.

خیلی‌ها می‌گویند مظلومی به خاطر حرکاتش بازیکنان پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحریک کرد.

ما صحنه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فیلم‌ها دیدیم چون در زمین حواسمان به این مسائل نبود اما پرویزخان مقصر نبود و تقصیر خودمان بود که به دنبال زدن گل‌های بیشتر بودیم و حمله می‌کردیم و ضدحمله گل می‌خوردیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عمران زاده پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند