Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@11:19:57 GMT

تثبیت شش باغ در جلسه امروز شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۷۹۲۹

تثبیت شش باغ در جلسه امروز شورای شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران پرونده شش باغ را بررسی کردند و رأی بر باغ بودن آنها صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، در جلسه امروز شورای شهر تهران پلاک های ثبتی در خصوص باغ بودن یا نبودن پرونده های ارجاعی به شورای شهر تهران بررسی شد.

 

«محمد سالاری» با ارایه جزییات پرونده های ارجاع شده به شورای شهر تهران گفت: ملکی در منطقه سعادت آباد با مساحت یک هزار متر با کاربری قدیم مسکونی در شورای شهر باغ تشخیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، اعضای شورا نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این ملک را تایید کردند.

 

در ادامه، جزییات هفت پرونده که باید باغ بودن یا غیر باغ بودن آنها بررسی می شد، جزییاتی از آن پرونده ها ارایه کرد.

 

یکی از املاکی که در جلسه شورای شهر مطرح شد، ملکی بود که دارای 156 اصله درخت می باشد اما پس از بررسی مشاهده شد که 27 اصله درخت در این ملک وجود دارد. پس از اعلام اعضای شورای شهر تهران، پرونده مذکور به کمیسیون بازگشت داده شد.

 

پرونده ای که مالک آن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بود نیز در این جلسه شورا بررسی بررسی شد که در نهایت پس از بررسی اعضای شورا بر باغ بودن این ملک رای دادند.

 

ملکی واقع در محله دربند با مساحت 1200 متر مربع که مشجر بود نیز با کاربری فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت که این ملک نیز پس از بررسی مهر تاییدی برای باغ بودن گرفت.

 

از مجموع هفت پرونده ای که در جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی شد، شش پرونده با بررسی اعضای شورای شهر تهران باغ تشخیص داده شدند و یک پرونده برای بررسی بیشتر به کمیسیون معماری و شهرسازی ارجاع داده شد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر ایام دهه فجر معامله قرن طرح معامله قرن جشنواره فیلم فجر اردبیل باغ شورای شهر تهران شورای شهر جلسه امروز شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران پس از بررسی بر باغ بودن اعضای شورا بررسی شد داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت