Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به واگذاری ۷ هزار فقره اسناد املاک علوی گفت: امروز ۷۰ درصد این اسناد متعلق به استان گلستان است، این عدد نشان می‌دهد نظام فاسد پهلوی ظلم مضاعفی را در گلستان انجام داده است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در مراسم واگذاری 7 هزار فقره سند املاک علوی به مردم 5 استان کشور اظهارداشت: کشاورزان برای اینکه از تسهیلات بانکی استفاده کنند عمدتا دچار مشکل هستند و اسنادی برای گرفتن تسهیلات ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع سبب شده تا نتوانند از منابع بانکی به درستی استفاده کنند و سرمایه‌گذاری مناسبی انجام دهند.

وی با اشاره به واگذاری 7 هزار فقره سند املاک علوی بیان داشت: امروز 70 درصد این اسناد متعلق به استان گلستان است، این عدد نشان می‌دهد نظام فاسد پهلوی ظلم مضاعفی را در گلستان انجام داده است.

رئیس بنیاد مستضعفان در اصفهان: با اهدا اسناد املاک علوی حق را به حق‌دار رساندیماسناد املاک علوی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان به استان اصفهان واگذار شد500 سند املاک علوی در شاهین‌دژ اهدا می‌شود

استاندار گلستان افزود: اگر از ماه دیگر نتوانیم هر ماه یا 45 روز یکبار دست کم هزار سند را به مردم واگذار نکنیم ما مقصر هستیم و کم‌کاری کرده‌ایم. بنیاد مستضعفان به دنبال تسهیل این فرآیند است تا زمین‌های مردم به آنان واگذار شود.

وی واگذاری این اسناد را اتفاقی بزرگ در دهه فجر دانست و گفت: بنیاد مستضعفان عزم راسخی در اجرای این طرح دارد. در کنار این اقدام قول چند موضوع دیگر را هم از بنیاد مستضعفان برای عمران و آبادانی گرفتیم. همکاری در ساخت بیمارستان مراوه تپه، سند دار کردن و احداث ساختمان پزشکی قانون استان از جمله کارهایی است که با مشارکت بنیاد انجام خواهدشد.

حق شناس افزود: در سیل گنبدکاووس بخشی از آببندان‌ها تخریب شده بود و با کمک بنیاد مستضعفان این آببندان‌ها مجددا بازسازی خواهدشد که می‌تواند در زمینه توسعه آبزی پروری موثر باشد.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان یک کار ویژه مانند آنچه در کرمان انجام شده را قرار است در شهرستان مرزی و محروم مراوه‌تپه انجام دهد که بر روی رفاه، بهداشت و آموزش و اشتغال مردم اثرگذار خواهد بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه مردم این استان نقش مهمی در امنیت غذایی کشور دارند، گفت: بخش زیادی از امنیت غذایی کشور مرهون زحمات مردم گلستان است.

وی ضمن قدردانی از کمک‌های بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل‌زده استان اظهارداشت: از 7 هزار و 707 واحدمسکونی تخریبی 70 درصد منازل مسکونی سقف زده شده است که کار زیربنایی را بنیاد با اهدای رایگان سیمان انجام داد. بنیاد به همه خانه‌های تعمیری یک تن و واحدهای احداثی 8 تن سیمان رایگان اختصاص داد و تاکنون 54 هزار تن سیمان رایگان به استان گلستان اختصاص داده شد.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسناد املاک علوی استاندار گلستان استان گلستان بنیاد مستضعفان سند املاک علوی هزار فقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: با هدف رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت همه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور انجام می‌شود.
سامانه خودنویس جهت رفاه حال مردم و بمنظور نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا مردم بتوانند به صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.
 محمد جامع می‌گوید: از ابتدای سال جاری تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.
دریافت شناسه رهگیری در این سامانه علاوه بر مشاوران املاک برای مردم نیز امکانپذیر است.

دیگر خبرها

  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد