Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:47:40 GMT

حضور ویستر در نمایشگاه برندهای صنعت مبلمان ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۸۲۲۹

حضور ویستر در نمایشگاه برندهای صنعت مبلمان ایران

شما به بازدید از غرفه تشک ویستر در نمایشگاه برندهای صنعت مبلمان ایران دعوت شده اید.

هفتمین نمایشگاه برندهای برتر مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی (hodex 2020) و دوازدهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات نوزاد،کودک و نوجوان و مادران باردار (kitex 2020) از دوشنبه ۱۴ بهمن الی شنبه ۱۹ بهمن امسال در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران ( ایران مال ) از۱۱صبح تا۲۱ شب برگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برند VISTAR در یکی از مهمترین بخش های این نمایشگاه در سالن E1 حضور دارد و از شما دعوت میکند که از جدید ترین محصولات این مجموعه بازدید کنید.

شرکت تولیدی و صنعتی ویستر با ظرفیت تولیدی بالغ بر ١٢٠٠ تخته تشک، ٢٠٠٠ عدد بالش، ١٥٠٠ عدد ملحفه و ٢٠٠٠ عدد لحاف در یک شیفت کاری به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده های تشک در ایران شناخته میشود.

جالب است بدانید که طراحی کارخانه ویستر با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و به صورت تمام اتوماسیون است.

امروزه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در تجارت جهانی نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کند.

کمتر حوزه‌ای را می‌توان یافت که نمایشگاه‌های معتبر جهانی عرصه رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آن نباشد. شهرهای بزرگ و حتی کوچک دنیا دائماً میزبان نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات به شدت متنوع‌اند. جالب آنکه بسیاری از امکانات شهر از حمل و نقل گرفته تا اماکن اقامتی در مجاورت این مراکز نمایشگاهی ساخته می‌شوند تا استفاده از این مراکز آسان‌تر باشد.

از این جهت وجود مرکز نمایشگاهی در بازار بزرگ ایران یک اتفاق منحصربفرد است. زیرا همه امکانات لازم برای برگزاری نمایشگاه پیش‌بینی شده است. مرکز نمایشگاهی ایران مال ۴۲ هزار مترمربع مساحت دارد و در چهار طبقه قابلیت برگزاری نمایشگاه‌های متنوع و در سطوح متفاوت (B2B ،B2C، ...) را داراست. اما این امکانات مدرن زمانی جلوه بیشتری می‌یابد که فراموش نکنیم،هتل پنج‌ستاره فرمونت در چندقدمی مرکز نمایشگاهی است و امکانات متنوع تفریحی و گردشگری ایران مال همگی می‌توانند به غرفه‌داران و بازدید‌کنندگان نمایشگاه خدمات ارائه کنند.

همچنین با احداث خط مترو و تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی دسترسی به این مرکز بسیار آسان خواهد بود.

 به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد در آینده‌ای نزدیک مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران یکی از مهم‌ترین مراکز نمایشگاهی کشور باشد.

 

برای آشنایی با شرکت ویستر به وب سایت vistar-co.com و یا پیج اینستاگرام @vistar_mattress مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.

 

 

منبع : ویرلن

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رپو محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برگزاری نمایشگاه نمایشگاه برندهای بازار بزرگ ایران مرکز نمایشگاهی ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیدار از نخستین نمایشگاه ملی قرآن در افغانستان اظهار داشت حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید روح الله حسینی» رایزن فرهنگی ایران در کابل در بازدید از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، با اشاره بر اشتراکات زبانی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، نژادی و زبانی بین ایران و افغانستان تصریح کرد، در این نمایشگاه یکی از بارزترین نقاط اشتراک دو کشور که قرآن کریم است، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: حضور پررنگ گروه‌های قرآنی و قاریان ایرانی در این نمایشگاه که جلوه دیگری از نزدیکی بیش از پیش ایران و افغانستان را به نمایش گذاشت، نویدبخش شروع تازه‌ای از وزش نسیم روح‌بخش قرآن در دوره حاکمیت جدید، به عنوان ریسمان مستحکم الهی بین دو کشور ایران و افغانستان خواهد بود.

حسینی ادامه داد: این امیدواری اکنون به‌وجود آمده که نمایشگاه قرآن شروعی پربرکت برای استمرار نمایشگاه‌های دیگر در ولایات مختلف افغانستان باشد.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز