Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه «انرژی وورلد» نوشت:  مقامات هندی اعلام کردند که بزرگترین شرکت وارد کننده گاز ال ان جی هند به نام پترونت با شرکت آمریکایی «تلارین» برای امضای توافقنامه گازی به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار  در طول سفر ترامپ به هند  توافق کردند.
دونالد ترامپ در تاریخ ۲۳ فوریه به هند سفر خواهد کرد.
مقامات هندی افزودند: شرکت پترونت در پروژه گازی شرکت تلارین به ارزش ۲۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد و به این ترتیب با در دست داشتن سهام خواهد توانست سالانه ۵ میلیون تن گاز مایع طبیعی از آمریکا دریافت کند. قیمت گاز صادراتی به هند ۶ دلار در هر یک میلیون واحد گرمایی بریتانیا خواهد بود. این قیمت ارزان تر از قرارداد کنونی گازی هند با قطر محسوب می شود.
هند قصد دارد سهم گاز طبیعی در بخش انرژی خود را از ۶.۲ درصد کنونی به  ۱۵ درصد تا سال ۲۰۳۰ افزایش دهد. این اقدام با هدف مقابله با آلودگی شدید هوا در شهر های مختلف این کشور از جمله دهلی نو انجام می شود.
این کشور همچنین در حال گسترش ترمینال های واردات گاز ال ان جی برای ترغیب سوخت پاک تر است. دهلی نو از قطر درخواست کرده است تا قیمت گاز فروخته شده به این کشور را کاهش دهد.
منابع نفتی و گازی ماه گذشته اعلام کردند که شرکت نفتی ایالت گجرات هند نخستین محموله وارداتی گاز طبیعی مایع را از قطر دریافت کرده است.
داده های منتشر شده نشان می دهد که هند در دوره نوامبر ۲۰۱۸ تا ماه مه ۲۰۱۹  به صورت روزانه ۱۸۴ هزار بشکه از آمریکا  نفت خام خریداری کرده است که این حجم واردات در مدت مشابه سال قبل حدود ۴۰ هزار بشکه نفت خام در روز بوده است.
در مقایسه با کشورهای تولید کننده نفت در خاورمیانه، واردات نفت هند از آمریکا چهار برابر افزایش یافته است.

پالایشگاه های نفتی هند در اوایل سال جاری قرارداد های جدیدی  با کشورهایی از جمله مکزیک و آمریکا امضا کردند. همچنین شرکت های هندی در سال های گذشته واحد های جدیدی احداث کرده اند تا بتوانند نفت ارزان تر و با کیفیت پایین تر پالایش کنند.

برچسب‌ها هند ایالات متحده آمریکا گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند ایالات متحده آمریکا گاز مایع دونالد ترامپ هند ایالات متحده آمریکا گاز مایع ۵ میلیارد دلار ارزش ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد